Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fashionline.dk til højstbydende

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Nu er det ved at være sidste udkald for mig at lukke virksomheden Fashionline I/S. Jeg skal videre, og kan ikke bruge mer energi her, det var en forkert branche for mig.

Fashionline blev vurderet højt for 2 måneder siden.. over 100.000.. Jeg har prøvet at komme af med det for 30-40.000kr.. Nu har jeg så fået solgt det meste af lageret, og det begynder at svinde en smule ind. Jeg har stadig en del værdier tilbage, og jeg vil gerne af med det, til nogen som har brug for en webshop med et godt system, et godt brand og en masse potentielle kunder. Der er en 800 nyhedsbrevsmodtagere, kundekartotek med 300 kunder, gamle nyhedsbreve, leverandøraftaler med F By Friis, evt. Gabba og Billabong også.. Man vælger selv om man vil beholde dem.. ganske uforpligtende.. Samt er der en masse markedsføringsmaterialer. Fashionline.dk har et godt image, kundetilfredshedsprocent på 98,5.. har været i 4 aviser, 24 timer, melfarposten, fyens stiftidende og nyhedsavisen med helsides annonce og stort billede.. positiv omtale altså.. Der er en masse ting.. min partner og jeg kan bare ikke fortsætte, og har ikke motiviationen, drivet, energien og modet til at investere og køre på.

DERFOR, sælger vi nu Fashionline.dk til højstbydende! Kom med dit bud.. Et seriøst bud. Vi forbeholder os dog stadig retten til at avise bud vi ikke finder seriøse nok.

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 22. Sep 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 07:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne være int. i at opkøbe rest-lageret....?

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg er ked af hvad der er sket, men istedet for at sælge firmaet så samarbejd med os?

Vi kan hjælpe jer op på tæerne igen og vi kan sælge varerne i webshoppen, hvor vi kan skaffe lidt flere leverandører og hvor i kan stadig være ejere men vi kan stå for salget og kunderne osv mens vi får andel i virksomheden og i får jeres indtjening uden at bekymre jer for at holde siden igang?

Noget for jer? så skriv tilbage her eller på nikolic@onbiz.dk

PS. Måske er du og din ven trætte? Men vi er friske som havørn !

 

Mvh

Sasa

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair Handel:
Kunne være int. i at opkøbe rest-lageret....?

Vi er interesseret i at slippe af med det. Du kan se på vores hjemmeside hvad vi har tilbage. www.fashionline.dk - Du kan give mig et kald på 61994765, så kan vi snakke om vores restlager.

Sasa Nikolic:

Hejsa, jeg er ked af hvad der er sket, men istedet for at sælge firmaet så samarbejd med os?

Vi kan hjælpe jer op på tæerne igen og vi kan sælge varerne i webshoppen, hvor vi kan skaffe lidt flere leverandører og hvor i kan stadig være ejere men vi kan stå for salget og kunderne osv mens vi får andel i virksomheden og i får jeres indtjening uden at bekymre jer for at holde siden igang?

Noget for jer? så skriv tilbage her eller på nikolic@onbiz.dk

PS. Måske er du og din ven trætte? Men vi er friske som havørn !

Det lyder som en løsning. Jeg sender dig lige en mail.

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashionline ryger til den første, som vil af med 10.000kr!

ALT INKLUSIV! Varelager, kundekartotek, brand, hjemmeside, system, markedsmaterialer, nyhedsbreve, statistikker, nyhedsbrevsmodtagere... ALT inklusiv...

Ring eller skriv på min mobil 61 99 47 65. Også på mail: ykv@fashionline.dk

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sikker på den nye ejer vil blive glad, Fashionline er en meget fed butik! Smile

Og 10.000 for den er ingen ting, skynd jer at købe! - Hehe Big Smile

 

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig mail!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)