Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdager Google links fra domæner på samme webhotel? - SEO spørgsmål

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jean

Det er korrekt at det er bedst med danske hosts så :).... så der er kun den eneste mulighed at leje et hotel hos så mange som muligt.

Jeg sidder selv og arbejder lidt med noget link-netværk baseret på blogs (Wordpress og BlogEngine).

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

> Det ser ud til at der hersker en del forvirring om det. Der bliver ihvertfald prædiket både for og imod, uden der er nogle som kan sige med sikkerhed hvad som gælder...

Der hersker ingen tvivl om dette emne - det er blot udtryk for et klassisk problem med åbne debatter: Alt for mange der ikke aner hvad de snakker om påstår at det gør de!

Det er en af grundende til at jeg valgte at lave SEO Supporten, så rigtig mange af dem der faktisk ved hvad de snakker om i forhold til søgemaskiner løber tør for lyst til at diskutere disse emner med folk i de åbne debatter, der er helt uden for pædagogisk rækkevidde.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

>

Der hersker ingen tvivl om dette emne - det er blot udtryk for et klassisk problem med åbne debatter: Alt for mange der ikke aner hvad de snakker om påstår at det gør de!

Hej Mikkel

Du har ganske ret og jeg fik svar på mit spørgsmål, så tak for det :-)

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tænk lige på, at hvis du spreder dine domæner, sites, ip osv. og du så derefter

tilmelder dig en af Googles mange services, såsom analytics, adsense, webmastertools, hvad ved jeg,

så kan du jo kædes sammen med de forskellige sites.

Det var bare en tanke.

Hvad siger panelet ?

 

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Der hersker ingen tvivl om dette emne - det er blot udtryk for et klassisk problem med åbne debatter: Alt for mange der ikke aner hvad de snakker om påstår at det gør de!

Det er en af grundende til at jeg valgte at lave SEO Supporten, så rigtig mange af dem der faktisk ved hvad de snakker om i forhold til søgemaskiner løber tør for lyst til at diskutere disse emner med folk i de åbne debatter, der er helt uden for pædagogisk rækkevidde.


Jeg kan supplere med at sige, at ovennævnte i allerhøjeste grad gælder for Digitalpoints forum. Der vrimler det simpelthen med misinformation, forældet viden og elendige råd.

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er INGEN tvivl om at det er skidt "KUN" at få links fra den samme ip-adresse - men det er jo ikke ensbetydende med at der IKKE er nogen værdi i det. Nogen af de store udbydere har altså tusindvis af domæner på den samme server - og det betyder altså at man på NATURLIG vis kan få eksempelvis 10-20 links fra den samme server. Se eksempelvis her: http://netnationen.dk/search/server/195.47.247.102/

Men hvis man kan vælge er det da med størst effekt at få spredt dem rundt omkring ... og i disse tider kan man jo så snakke om hvor snedigt det er at træde offentligt frem og sige at man laver et blognetværk for linkbuildingens skyld? 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil normalt ikke anbefale at man bygger sine egne linknetværk. Hvis det skal laves så det holder og har en bare nogenlunde vedvarende værdi, så er det SINDSSYGT avanceret! Det kan normalt langt bedre betale sig, at benytte (udnytte/misbruge, alt efter behag) de millioner af andre sites man kan få links fra. Det er et simpelt spørgsmål om cost-benifit :)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)