Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når leverandører konkurrerer med forhandlerne

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming

Nej, det er ikke småpenge - og når man tager en ny leverandør ind, er det jo med henblik på at øge salget løbende samt have en indtjening på det.

Er der nogen som kender en god erhvervsadvokat?

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

DU kunne overveje at prøve Jacob Tøjner som huserer her på Amino.

Henrik

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Sikke da en historie!! Og du kunne nemt pudse en advokat på sagen. Agenten har "handlet i ond tro"....det har du allerede påvist herinde. Alene det faktum at du har aftale-elementerne på mail rækker rigtigt langt. Så er der også det væsentlige tids-element i sagen. Agenten har jo ikke kunnet oprette sin webshop på så kort tid...så det har helt klart været hans plan fra starten.

Det koster penge og ressourcer at tage fat i en advokat - og hvis du helst vil det, kan du nemt gøre det. Men hvis jeg var dig, så ville jeg nok prøve at forhandle med producenten fra Sverige direkte. Man kan få mange ting igennem hvis man står stærkt på det marked de er afhængig af:-) Og det gør du jo i den grad!

Jeg kan kun sige for mig eget vedkommende, at jeg ville gå LANGT for at komme udenom sådan en sag. De må i princippet have en ligeså stor interesse i at få det løst, som du har.

/Rikke

Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er et stort problem. især nu hvor folk har mindre penge mellem hænderne end før - hvorfor skal de købe hos os til fuld pris, når de kan vente på forhandlerlagersalg?

Vi sælger vores virksomhed nu - det er børnetøjet der gør at det ikke kører bedre rundt end det gør - og især producenternes egne lagersalg osv der har gjort det. havde vi kun haft ventetøj, kunne vi have haft gigantisk overskud - nu må vi nøjes med 200.000 om året, og det er ikke det værd.

medejer af netbutik/fysisk butik mor og barn: http://www.mor-og-barn.dk/shop/boernetoej-19s.html, , startet i januar 2003. Sælger børnetøj,ammetøj, ventetøj m.m
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

www.mor-og-barn.dk:

Ja, det er et stort problem. især nu hvor folk har mindre penge mellem hænderne end før - hvorfor skal de købe hos os til fuld pris, når de kan vente på forhandlerlagersalg?

Vi sælger vores virksomhed nu - det er børnetøjet der gør at det ikke kører bedre rundt end det gør - og især producenternes egne lagersalg osv der har gjort det. havde vi kun haft ventetøj, kunne vi have haft gigantisk overskud - nu må vi nøjes med 200.000 om året, og det er ikke det værd.

Nu spørger jeg så - muligvis Torskedumt - hvorfor ændrer I så ikke "bare" jeres koncept, til kun at sælge ventetøj? 
Man kunne jo evt. sælge sit børnetøjslager ud, til en eksisterende børnewebshop, som man derefter kan samarbejde med og henvise til, når ens faste kunder, spørger hvad der blev af klunset til de mindste. 

 

 

 

Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

det burde vi også have gjort, for 4 år siden. som det er nu, orker vi ikke køre det videre - der skal frsike penge og tanker til(-.

medejer af netbutik/fysisk butik mor og barn: http://www.mor-og-barn.dk/shop/boernetoej-19s.html, , startet i januar 2003. Sælger børnetøj,ammetøj, ventetøj m.m
Side 3 ud af 3 (26 indlæg)