Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense placering

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Som alle andre vil vi gerne tjene så meget som muligt på adsense på vores hjemmeside, da vi udelukkende tjener vores penge på adsense reklame.
Vores hjemmeside er HELT gratis for alle brugere, og ideen med dette er så at vi skulle tjene penge på adsense.

Men spøgsmålet er så hvor vi placere vores adsense bedst?

Jeg har personligt selv overvejet i teksten ved vores guides, og selvfølgelig under hjælp til bolig, som er udelukkende oprettet til adsense. Overvejet også banner i højre+venstre side. Hvilken slags adsense (adsense indhold, adsense søgning, henvisning) mener i kunne være bedst til siden, og hvilke steder?

Hjemmesiden: www.BoligMidten.dk

Med venlig hilsen

Rasmus Lund

 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig lidt på den artikel fra Google, og prøv dig så frem. Hvad der virker, kan virkelig være forskelligt fra hjemmeside til hjemmeside. Du skal prøve dig lidt frem og notere resultaterne, hvis du skal finde den version, der er optimal for dig. Skift placering, farve og blokstørrelser, så du får en fornemmelse for, hvad der fungerer bedst.

Og læg endelig ud med Adsense til indhold. Det er den mest effektive model. Søgning kan også være fornuftig, men kræver at du integrerer den smart og har en side, hvor det virker naturligt at søge videre fra.

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også søge på emnet på youtube og få råd. Men i sidste ende bør man prøve sig frem. Vi har rent faktisk mest succes med banners fra google, frem for tekstannoncer. Det ville jeg aldrig have gættet, så prøv dig frem :)

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Sørg for at lave kanaler til hver placering så du kan se hvad der bliver klikket mest på. Derudover skal du sørge for at de reklamer som brugerne klikker mest på også er først i html koden idet de vil give mest.

Derudover kan jeg anbefale denne bog http://adsense-secrets.com/ (bemærk at jeg ikke tjener noget på at anbefale den)

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mine erfaringer er:

- En stor kvardrat dér, hvor man normalt ville starte sin tekst, f.eks. øverst til venstre (under menuen).
- Små enheder med 1-2 annoncer fordelt mellem dine indlæg/tekster
- En linkenhed i toppen (under din egen menu).

Derudover, skip standardfarverne - få dem til at ligne dine egne.
Og sidst, men ikke mindst - der er noget galt med annoncerne, for når man læser om boliger, så får man AdSense om blækpatroner... det hænger ikke sammen :)

De bedste hilsner fra

Martin Bengaard 

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved det er gammel tråd, men er der ikke også højrer klikkelyst i udlandet i forhold til danmark ?

 

Det er nok de færreste i danmark der tjener knap 900 dollars om dagen på adsense ;-)

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Om det stadigt er relevant for jer så kan du google AdSense heatmaps for at få en generel ide vdr. placering for indholds annoncer. 

Ellers arbejder vores virksomhed i tæt samarbejd med vores klienter for at finde den optimale AdSense løsningen for deres site.  Så du er velkommen til at tage kontakt.

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil anbefale dig og gå på google og youtube og få råd og vejledning det har virkede for os.

Få dig en neglelak der holder længe og i mange farver.

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Som en uddybning af det link der tidligere blev smidt til googles egen ressourcer - kig her og find den type heatmap, der passer bedst på jeres sides design.

Hernæst bør I absolut A/B splitteste jer frem til den optimale indtjening.

/JG

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)