Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan stå for bannersalg / statistik for et site?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg driver et site og laver selv sponsor aftaler med annoncører på den. Jeg kører derudover også med googleads og har også haft noget Adservice på.
 
Jeg er blevet kontaktet af interesserede anonncører, end dem jeg har nu, men jeg vil heller ikke så gerne have for mange reklamer. Jeg har indtil nu kørt med faste reklamer på faste pladser over 4 måneder. De nuværende annoncører har været meget stabile og nogle har jeg haft fast i flere år. Jeg tænkte på om det mon kunne betale sig at køre mere dynamisk. Dog synes jeg, at det let kan blive kompliceret selv at holde styr på det med mange annoncører og forskellige aftaler om antal visninger osv.
 
Jeg kunne egentligt godt tænke mig at outsource annoncedelen, såfremt selvfølgelig at det ikke i sidste ende betyder en lavere indtjening og tab af nuværende annoncører på den bekostning...
 
Det jeg godt kunne tænke mig var, at jeg kunne henvise interesserede annoncører til et firma, der så står for annonceringen og det praktiske, og måske også selv aktivt kan finde annoncører til mit site. Kender nogen her til mulige partnere med dette udgangspunkt?
Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  logfit Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil køre helt udenom at skulle aftale med annoncører hver gang,så vil jeg foreslå et firma som Emediate eller euroads der går ud på at du skriver dig op og vælger nogle annoncer du vil køre for xx kr.

Ellers må du lave en hybrid imellem de faste aftaler og lidt fra et adserving firma ved siden af.

 

Så er der åben beta på logfit.dk - Din gratis online træningsdagbog.

Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret.

Nogle der har erfaringer med adserving.dk ?

Fra Slangerup
Tilmeldt 21. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg kan også hjælpe dig med outsourcing af annoncesalg. Du kan evt. læse lidt mere på www.e-builder.dk

Giv mig gerne et kald på 26199680, så kan vi tage en uforpligtende samtale omkring mulighederne.

Mvh. Jane Wennecke

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes vel næsten 20 danske annoncenetværk og hos langt de fleste af dem kan du vælge at køre kampagnerne i rotation. Når først det er sat op, så skal du ikke foretage dig yderlige Big Smile

De fleste netværk kan du finde på f.eks. partnerprogrammert.dk

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)