Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænenavne - Er der nogen ledige?

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også begynde forhandlingerne nu og se hvor de bærer hen af. Det skader ikke at starte tidligt ud.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se pointen i at starte tidligt.

Men bør jeg ikke registrere selskabets navneændring først? - Blot lige for at vise, at den del er på plads.

 

 

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Han er ikke en af Guds bedste børn.

Har en dom for dokumentfalskneri - og i den branche han er i, er der mange, der skriver negativt om ham.

Har også været nævnt i Ekstra Bladet.......

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der endnu mere grund til at starte budene lavt og tænke sit næste træk!

Fra Århus
Tilmeldt 9. Apr 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Espresso:
Men bør jeg ikke registrere selskabets navneændring først? - Blot lige for at vise, at den del er på plads.

 

Det er ikke nødvendigt. Det fremmer ikke dit krav yderligere at du har optaget det som binavn eller firmanavn.

Hvis du gør det og han finder ud af det vil han jo nok udnytte det til at hæve sit bud yderligere da han så ved at det har værdi for dig.

Bare kontakt ham, sig du gerne vil købe det og tilbyd ham 1000 og tag den derfra

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

AMP:

Det er ikke nødvendigt. Det fremmer ikke dit krav yderligere at du har optaget det som binavn eller firmanavn.

Du har du ret i. Men risikerer jeg ikke, at han skynder sig, at registrere navnet som firma- eller binavn. Det ku' jo være, at han har reelle planer om et fremtidigt brug.

 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Apr 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Espresso:
Du har du ret i. Men risikerer jeg ikke, at han skynder sig, at registrere navnet som firma- eller binavn. Det ku' jo være, at han har reelle planer om et fremtidigt brug.

 

Jo det er jo en risiko du løber. Der er jo intet som forhindrer dig i at registrere det som binavn men undlader at fortælle ham det. Forhandling er ikke raketvidenskab.
Hvis han har mange domæner registreret taler noget jo for at det er med videresalg for øje. Det at han afviste dig første gang kunne jo være et forsøg på at fortælle dig at det kommer til at koste dig hvis du vil have det. Men det ved du jo ikke før du giver ham et tilbud.

 

Et forløb kunne være:

1. du kontakter ham og tilbyder ham 1.000 kr

2. han afviser og kræver 10.000

3. Du afviser og hæver til 3.000

4. han afviser men sænker sit til 8.000

5. du tilbyder ham 5-6.000 kr som et last offer og han accepterer.

 

Hvis det forløber sådan har du stadig betalt mindre end de 10.000 du vist nævner tidligere samt sparet alt den tid en klagesag villle have kostet. En win-win for begge parter når du nu ikke kan få det gratis.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville også helt klart undlade at fortælle, at du har registreret firmanavnet og er ved at få lavet design osv. Ud fra det du beskriver virker han som en der ville bruge dette imod dig til presse prisen højere op. Som AMP skriver, start med et lavt bud og tag den der fra Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay - Jeg er overbevist Big Smile

Rigtig Go' Påske til Jer alle - og tak for input'ene...

(Jeg vender tilbage med resultatet af anstrengelserne senere......)

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming1970:
Men du ville vel have solgt domænet, hvis du havde fået et tilbud om 5-10.000 kr, Henrik?

Formentligt! Wink

Pointen er netop at få det købt på fredligt vis il en pris som begge parter vil være tilfreds med.  Der er ikke meget grin med en klagesag der tager sin tid.

Henrik

Side 3 ud af 4 (33 indlæg)