Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15 år og aner ikke en skid !

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa aminoér

Jeg har det problem at, jeg er 15 år.

jeg laver en masse ide´re, og det er som regel dyre ide´re. Så jeg står med det problem. At der bassalt set ike er forfærdelig mange virksomheder/privat personer der ikke tror på mig eller mine ide´re. Og jeg kan ikke se hvorfor. Jeg har lidt firma erfaring, og lidt fra familien. Jeg har/får de papirer der skal til.( eller kan jeg jo bare kringle denAngel  (ment med at der er muligheder). )

Jeg har en business plan, den nødvendige software (til de progammer jeg omtaler) , hjemmeside navn(har ikke købt det enu) , jeg menner at,  jeg har det hele.

Jeg har haft et tidligere indlæg her i amino. (ikke helt det samme) Og der kom der god respons for min alder.

Så hvad gør jeg forkert? 

Hilsen JesperGeeked

Er jeg bare for ung, eller kan det være noget andet?

  • For ung. (43,6%)
  • Ved ikke. (kan ikke se hvorfor) (7,7%)
  • Du mangler noget. (41%)
  • Virksomheden/personen er gammel (7,7%)
  • Totalt antal stemmer: 39

 PS. jeg kan godt se at min alder nok har noget at gøre med det. Men der er så mange virksomheder, som siger at de har mange unge. Så hvad er unge en på 25 eller en på 17 (eller som mig selv 15? )

 

 

Jer som siger at jeg mangler noget vil i sige hvad det er?

Fra Viby J
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

 

Man er aldrig for ung til at have ideer, og man skal forfølge sine drømme. Det er selvfølgelig vigtigt at have noget at falde tilbage på såfremt det mod forventning ikke skulle gå med dine planer. men du må endelig ikke smide dine drømme ud af vinduet, og slet ikke på grund af alder. Du har hele livet til at dygtiggøre dig indenfor det felt du ønsker. mange selvstændige kommer først igang efter en del år på arbejdsmarkedet, enten som privat eller offentlig ansatte.

Efter min mening skal du køre videre med din ide, samtidig med at du uddanner dig.

Husk nu

"Forhindringer er de skræmmende ting du ser når du tager øjnene væk fra målet" og "Hvad enten du tror du kan eller ikke kan, har du ret"

Mvh, og god vind fremover.

Morten

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg opgiver sgu ikke det her da.

Hele min livs drøm er da at:

  1. at være iværksætter
  2. at være programør (det synes jeg er FEDT)
  3. at blive RIG

Jeg vil ikke opgive det.

Jeg vil bare vide hvad jeg gør forkert, vis jeg gør noget forkert. Det gør jeg nok.

Hilsen jesperGeeked

PS. jeg kan da få en STOR jule bonus.      HVER DAG vis jeg er heldig

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo meget svært at give dig et godt svar, med den sparsomme information ;o)

Måske viser din forretningsplan for stor optimisme (budgetterne)?

Hvis du har henvendt dig til nogle virksomheder, har du så ikke fået noget feedback, som du kan bruge? Hvad har de sagt til dig?

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Jack

Alle mine markeds infomationer kommer fra højt renomereder kilder som foreksempel "Cabel News Network" A.K.A "CNN" etc.

Info om budgetterne, kommer fra aktuele priser på leje, servere, indbo  etc,

Feedback (ja unskyld jeg siger det) ikke en skid. Men det har været feedback fra svindlerne, dem der vil tag mine penge. Jeg har været meget tæt på en aftale i august lige før krisen. Men han nåede ikke at skrive under, så blev han skræmt. Han vidste om min alder, selvom der var lokale tradisions problemmer med det.                   Han var fra kuwait A.K.A de arabiske emirater. Men ingen problemer

Hilsen jesperGeeked   

har rettet fejlen

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jesper ????:
"Centael News Network" A.K.A "CNN" etc.

 

 

CNN=Cable news network

 

Mvh Jonas

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kunne også være et spørgsmål om at dine ideer er den rene fantasi, og du måske ikke har den store forståelse for den virkelige verden?

http://www.amino.dk/forums/t/46497.aspx

Vi så elelr hørt aldrig noget til den bil på trods af at vi allesammen var nogle uvidende fjolser.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

jesper ????:

Hele min livs drøm er da at:

  1. at være iværksætter
  2. at være programør (det synes jeg er FEDT)
  3. at blive RIG

Yes

 

 

Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

gweb:

Det kunne også være et spørgsmål om at dine ideer er den rene fantasi, og du måske ikke har den store forståelse for den virkelige verden?

http://www.amino.dk/forums/t/46497.aspx

Vi så elelr hørt aldrig noget til den bil på trods af at vi allesammen var nogle uvidende fjolser.

Det forsvar vil jeg også gerne høre ..

 

Mvh Jonas

Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej gweb

gweb:
Vi så elelr hørt aldrig noget til den bil på trods af at vi allesammen var nogle uvidende fjolser.

omkring det det var for dyrt at lave en prototype (mangel på finansering)

jeg er sennere kommet fra den ide.

det var for besværligt.

Hilsen jesperGeeked

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)