Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg mangler referencer... GRATIS hjemmeside til mindre virksomhed i bytte... :-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften alle Aminoer.

Jeg står i den situation at jeg mangler nogle referencer når jeg skal starte mit firma indenfor logo og web design.

Jeg søger nogle mindre virksomheder, som mangler en hjemmeside. (eller et logo, firmaet omhandler begge dele)

Men en hjemmeside som skal indeholde eks. åbningstider, priser, kontaktoplysninger, ja, sådan de gængse oplysninger.

I den forbindelse vil jeg tilbyde at lave hjemmesiden for jeres/dit firma gratis, hvor jeg så til gengæld må bruge hjemmesiden / logoet som reference på min kommende hjemmeside. ( dette er selvfølgelig ikke med videre opdatering af siden, men vi kan godt finde ud af noget med at jeg hjælper med at uploade den til dit / jeres domæne)

Jeg bliver nød til at vælge nogle stykker ud af jer der skriver, så skriv en kort beskrivelse af hvad jeres hjemmeside skal indeholde eller en kort beskrivelse af jeres tanker omkring logo, så jeg ved hvad jeg har at gå ud fra.

Jeg håber på at høre fra jer.

Mvh Caroline

Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesider der bare mangler en opfriskning kan også sagtens bruges... Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 03:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline

Jeg flytter snart til Thailand og i den forbindelse har jeg i sinde at lave en gourmet thai restaurant anmeldelses side. Mig om min thailandske kæreste tager så ganske enkelt en populær turist by af gangen og finder de bedste af de bedste i hver by, hvor vi så tager billeder af maden anmelder den samt omgivelserne, betjeningen osv. Umiddelbart er indtjeningen tænkt som rent adsense samt affiliate medmindre vi kommer på noget genialt som man osse kan gøre senere hen, men det kan vi jo altid implementere, hvis er :-)

 

Der skal naturligvis være et logo samt have i baghovedet at det er en side der skal være beregnet til adsense samt affiliates. Vi kan nok godt skaffe billeder og andet, det skal siges at min kæreste selv er en super kok, samt fotograf så det bliver en thai gourmet side med kvaliteten i top ;-)

Måske kunne dette have din interesse ?

Mvh

Thomas

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 06:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline

Sikket flot tilbud!

Jeg står i den situation, at jeg skal bruge en personlig hjemmeside, der repræsentere mig som person. Det er en del af et personligt brand jeg ønsker at opbygge indenfor brandsikkerhed.

Siden skal indeholde:

Forside
Projekter
CV
Om mig
Kontakt

Dertil kan der komme en enkelt eller 2 to undersider mere.

Jeg har ide til både design og logo, så du siger bare til, så vil jeg meget gerne være din første reference :=)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt bruge nogle logoér.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan skrive man til dig? Big Smile

Fra Nyborg
Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline

Det lyder som et godt tilbud.

Send mig gerne en mail på morten@hhg.dk, så kan vi tage den derfra.

de bedste hilsener

Morten

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline.

Du må meget gerne sende mig en mail på frederik@nemcom.dk !

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline.

www.FreeTele.dk kunne da vist godt trænge til et par friske øjne Embarrassed

Indhold nogenlunde som det er nu, men designmæssigt kunne der laves meget.

Du er velkommen til at skrive til kr@freetele.dk

Mvh.

FreeTele

Fra Vester Hornum
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon tilbud ellers Kunne også godt bruge hjælp til noget grafisk, Logo brev papir mm osv

 

Kik forbi den "nye" side som jeg arbjeder på. ( www.compuworld.dk )

 

Takker på forhånd.

 

Jimmy

Med venlig hilsen / Best Regards 

Jimmy Rabøl Jørgensen.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)