Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netbutik i Italien

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne-Sofie

Måske skulle du prøve at kontakte nogle af de danske børnetøjsmærker, og høre dem om de har nogle gamle restvarer som de vil sælge. Jeg ved at de allerhelst vil have varerne ud af Danmark (siger de da...) så måske der var en spændende mulighed :·)

Du kan så sælge det som dyrt dansk design til billige priser. Normalpris 500 kr. - nu 100 kr. Italienerne ved jo ikke om det er sidste års mode - men vil føle at de får noget lækkert dyrt design fra dk til gode priser. Du kunne også lade alle varerne have normale vejl dyre priser - og så lave en medlemsklub hvor man får sine indkøb til 50%.

Bare en tanke :·)

Mange hilsener Helle

Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :

med hensyn til produktion af børnetøj til de rigtige priser vil du helt sikkert ikke få problemer med at finde nogle som kan producere det for dig i Østen. Mht. Internethandel i Italien er det jo netop nu mans skal starte og man må formode at deres holdning til brug af nettet kommer til at ændre sig. Vi har feks. lavet mange projekter i Spanien, hvor det for 2 år siden også så sådan ud og det er alt udlejet idag til markedsledende virksomheder.

Fra Francavilla al Mare
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annemette

Tak for dit svar :))

Hvor er jeg gald for alt det hjaelp, jeg har faaet herinde paa amino....

 

Fra Francavilla al Mare
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Mange tak for dit svar.... og gode raad. jeg vil helt bestemt kigge paa det

vh Anne-Sofie

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne-Sofie

Du skriver at Italienerne vil købe det som ingen kender - så vil du jo risikere at "skyde dig selv i foden" ved at få succes. Måske du netop skulle satse på restpartier og dermed have udskiftning i dine mærker ofte. Du kunne kontakte adskillige tøjproducenter og så tage en restkollektion eller to ind ad gangen og prøve den af - når din kundekreds så opdager at naboen jo nu kender mærket og ved det er billigt, sælger du en ny restkollektion som ingen kender.

Derved vil du, så vidt jeg kan se, stå stærkt på markedet, som du anskuer det, længe og du vil hele tiden have rig mulighed for rykke rundt på dit sortiment. Du vil også have gode forhandlingsmuligheder hos producenterne, som ofte producerer tøj til forskellige brands og dermed kan have restpartier af det samme tøj, men med forskellige mærker i.

Jeg tænker du måske skulle kontakte decoy, som har en kæmpe produktion, REBUS eller konceptkids/pippi+Celavi.

Mvh

Sanne

www.bobleby.dk
(Og husk endelig at dansk børnetøj nok er noget varmere end Italienske børn behøver det, så være praktisk tænkende i dine indkøb - heller melde pas til en kunde end brænde inde med 400 flyverdragte som kan klare minus 40 grader :o)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Winsløv:
(Og husk endelig at dansk børnetøj nok er noget varmere end Italienske børn behøver det, så være praktisk tænkende i dine indkøb - heller melde pas til en kunde end brænde inde med 400 flyverdragte som kan klare minus 40 grader :o)


Hmmm. du skulle prøve italien om vinteren..... flyverdragter går fint hernede!

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

tror nu jeg stiler efter en sommer dér i stedet, det ser sjovere ud Smile

Beklager det dårlige eksempel - jeg er geografisk debil Geeked men jeg håber pointen kan ses alligevel, der MÅ være forskel på udviklingen af tøj i Dk kontra It...

Mvh Sanne

Fra Francavilla al Mare
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

:) Hej Sanne,

mange tak for dit svar... Ja klovn har ret, flyverdragter fungerer ret godt hernede, maaske ogsaa fordi de italienske boern er MEGET klaedt paa. det er knap 15 grader her hvor jeg bor, men alligevel ser jeg boern med hue og vanter... Italienerne har et helt andet forhold til vejret, end vi har i dk.  De kigger alle meget undrende paa mig, naar min lille roedhaaret dreng, loeber rundt og hopper i vandpytter :).... men ja lige praecis derfor har du ret, jeg skal taenke over mine indkoeb.

H en god dag

VH Anne-Sofie

 

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jamen så kan jeg jo kun endnu varmere anbefale Celavi som er en del af pippi - deres overtøj er fantastisk og til virkelig fine priser!

Held og lykke med projektet :o)

mvh Sanne

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Anne-Sofie Bornhardt:
Ja klovn har ret, flyverdragter fungerer ret godt hernede, maaske ogsaa fordi de italienske boern er MEGET klaedt paa. det er knap 15 grader her hvor jeg bor, men alligevel ser jeg boern med hue og vanter.

 

Det ser man også her, hvor man næsten bliver udråbt som landsbytossen forbi man går med shorts i april selv om temperaturen er langt over 20 grader eller ultimo september når man går med shorts om aften selv om temperaturen stadigvæk er langt over 20.....

Her et link fra Italian News, som viser at internettet har tag i de  unge så du skal nok få held med et webshop hernede og endda med mulighed for at være fremme i skoen..... http://www.italiannews.dk/2009/04/22/italienerne-modtager-dagligt-420-mio-emails/   (åbner i nyt vindue)....

Henrik

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)