Du må gerne ringe til erhvervsdrivende, når bare de ikke har bedt om reklamebeskyttelse i CVR.
Private er mere tricky. Dengang da jeg for MANGE år siden selv sad og solgte alt muligt slags lort i et callcenter, der brugte nogle firmaer tricket at ringe ud og lave en "brugerundersøgelse" ala:
1) Er du glad for dine nuværende forsikringer?
2) Har du fået gennemgået dine forsikringer indenfor det sidste år
3) Kunne du tænke dig at blive ringet op med henblik på et gratis forsikringscheck?
Du kan selv gætte hvilket spørgsmål vi fik bonus for at få ja til :-)
Dit problem kommer til at ligge i
1) det er skide vanskeligt at fortælle mange emailadresser, tag bare helle_og_carsten_willumsen47@hotmail.com, der er mange fejlled :-)
2) du skal rent faktisk kunne fremvise en form for bevis for at folk selv har accepteret at modtage dit nyhedsbrev. Med mindre du rent faktisk optager samtalerne, så skal du sende dem en email med et link de skal bekræfte for at blive tilmeldt. Mit gæt er, at mange vil falde af under disse processer... men det kunne da være spændende at høre dine erfaringer hvis du kaster dig over sagen.
Det er jo ikke den mest krævende opgave at sætte et callcenter til, og kan man finde ud af at sælge via sit nyhedsbrev så er der da ganske sikkert penge i det :-)