Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

må man ringe til folk for at høre om de vil på ens nyhedsbrev ?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lennert!

Du kunne jo overveje om det ikke var interessant for dig at vide hvor mange mennesker der er tilmeldt et nyhedsbrev af den ene eller anden art.

Så du ringer til alle dine kunder siger til dem at du er igang med en markedsundersøgelse om du må stille dem et par spørgsmål om nyhedsbreve - det vare kun 2 min. ?

Ja siger 90 % og så spørger du om hvilke de er tilmnedt og hvorfor.

Når du er færdig efter max. 2 min. spørger du om du må ringe igen og fortælle om undersøgelsen - ja siger 90 % og så ringer du tilbage og fortæller dem om dit resultat og så fortæller du samtidig om dit nyhedbrev som de nok ikke kender !  Det er markedsundersøgelse og ikke ulovligt!!Smile

En god åbning der er en god vinkel på en god snak med dine kunder !

God fornøjelse !

 

 

 

 

 

fro.

 

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Vejen
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

 

lige som jeg ville have sagt/skrevet det :)

Du kom bare først!!

 

Lennert, hvis du vil have nogen til at ringe for dig, så skriv!

Jeg er klar over at det ikke er det du ber om, men du skal lige have buddet! Jeg er sikker på, at vi kan finde en overkommelig pris på opgaven.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper!

Nåe ja det kan jo hænde - men tak for tilbagemeldingen - måske du kan hjælpe med telemarketing opgaven her?

Var lige en tur omkring din forretning - tror du har en god mulighed for et supplerende produkt til den - som kunne bidrage til din omsætning.Hmm

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Ja siger 90 %

...

ja siger 90 %

Skær ca. 70% af tallene, så passer det nok nogenlunde. Jeg har siddet i et callcenter, der udførte markedsundersøgelser, og langt størstedelen takkede nej, blev decideret sure over at blive ringet op eller lagde på.

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lennert.

Lennert Pedersen:
Bare ærgeligt når man nu har rigtige mange trofaste kunder, som kunne være potentielle modtagere af ens nyhedsbrev.

Så er problemet jo løst :-)

Hvis dine kunder er så trofaste som du skriver, så beder du dem da bare om at tilmelde sig nyhedsbrevet næste gang de er i din butik.

Hvis det er en fysisk butik (ikke webshop) så lav et lille skema dine kunder kan udfylde mens du fortæller en go' historie.

Mvh.

ditbrugtmarked

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David!

Nåeee - bemærker dit udtryk i bunden af din profil "Skamløs reklame" - det er måske et udtryk for din metode og kunne være årsag til at dine erfaringer med telemarketing er så ringe at du må opfordre til at skære 70% af det mine ja og ja svar. Men men - det er nu aftestet og jeg har gode erfaringer. Har noget at gøre med empati i telefonen ik!Yes 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Nåeee - bemærker dit udtryk i bunden af din profil "Skamløs reklame" - det er måske et udtryk for din metode og kunne være årsag til at dine erfaringer med telemarketing er så ringe at du må opfordre til at skære 70% af det mine ja og ja svar.

Min "Skamløs reklame" er dybt ironisk og min kommentar til Amino-kulturen om, at alle signaturer pinedød skal plastres til i reklamer for dette og hint, optimalt set med blinkende giffer, hatte og fløjter. Stod det til mig, var reklamer forbudt, men argumentet om, at mange ville forsvinde, hvis de ikke får profit ud af deres tid brugt på forummet, kan jeg dog ikke afvise. Jeg følger derfor skikken frem for at fly landet. Kan jeg få lidt reklame for mit firma, kan jeg nok leve med andres.

Jobbet hos callcentret blev opsagt efter tre måneder - det er ganske enkelt ikke mig. Det ændrer dog ikke på min erfaring. De af mine kolleger, der havde høj indtjening som følge af mange brugerundersøgelser, brugte metoder, som jeg ikke kan sætte mig ind i og som ville irritere mig, hvis jeg blev "offer" for deres opkald.

Men men - det er nu aftestet og jeg har gode erfaringer. Har noget at gøre med empati i telefonen ik!Yes 

Er det empatisk at opfinde en brugerundersøgelse som dække for at få tilmeldte på sit nyhedsbrev?

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David!

Tak for dit svar - ok det er jo også en hård omgang at udøve telemarketing indrømmet. Men det er altså også "sjovt" man får mange i tale ved den rette infaldsvinkel - og nejerne ja de kommer på stribe når du ikke kan smile, "føle" den i den anden ende - jo empati er hvist det rette ord her.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)