Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udstilling på messe

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har rodet mig ud i noget Embarrassed Købt en stand på babymessen i næste weekend 2-3. maj.

Jeg har ALDRIG prøvet den slags før og har kun en internetbutik.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre om andres erfaringer med den slags...hvor meget skal med, hvor meget skal udstilles (uden for æskerne, altså pakkes ud), hvor meget skal med som kan tages med af kunden direkte osv osv.

Jeg tænker lidt, at jeg vil tage en bærbar med og mit, godt nok sløve, mobile bredbånd med - og så kan kunden lave bestillingen den vej i shoppen og så evt. kan jeg sende det til dem mandag, naturligvis fragtfrit da de ikke kan tage det med, med det samme. Men er det en skidt ide?

Hvad med banner på standen, er det pengene værd?

Kom med alle jeres råd, så jeg kommer godt igennem det - der er jo ikke lige så længe til når man laver sådan et haste bestilling.

Mange hilsner Githa, Vildbasser.dk

 

 

 

 

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

(ikke for at spamme dig at jeg svarer på begge indllæg...)

Efter min mening klart JA, der tiltrækker folk på afstand...

men du har lidt travlt, men det kan godt lade sig gøre...Smile

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for en messe? Outlet messe, messe ala formland? eller hvor er vi henne af i verdenen?

 

Jeg foretrækker klart at man kan holde produkterne i min egen hånd, for at kunne mærke kvaliteten af de forskellige produkter. Så pak tingene ud af æsker, så folk kan forholde sig til din produkter. 

Githa:
Jeg tænker lidt, at jeg vil tage en bærbar med og mit, godt nok sløve, mobile bredbånd med

For g.. skyld ta din bærbar med + bredbånd, det får du helt sikkert brug for!

Githa:
naturligvis fragtfrit da de ikke kan tage det med, med det samme. Men er det en skidt ide?

Super ide at give dem fragt frit hvis de køber ting på messen som de ikke kan få med samme dag. Brug det som markedsføring, "bestil direkte her fra og få varen fragtfrit til dit hjem". "TRÆT AF AT BÆRE DIN POSER? VI LEVERER FRAGT FRIT TIL DIT HJEM"

 

Skilte er som regel også et godt redskab.

 

Githa:
Hvad med banner på standen, er det pengene værd?

Det koster ingen ting og få et banner og det er super god reklame for din eshop.. Vildbasser.dk . eller hvad din shop hedder, det kan være at når folk har set dit flotte banner at de vil besøge din shop senere. DU MÅ SIMPELT HEN IKKE TA AFSTED UDEN BANNER!! DET ER JO REKLAME!!!

Vi bruger de http://www.louisskilte.dk/ er super dygtige ! Sig det er Lars fra Cadovius, der har referet hvis du benytter dem.

Sørg for at finde snakke tøjet frem og husk at være imødekommende for folk. Chit chat med med ,få en sludder for en sladder selvom folk ikke nødvendigvis køber noget. Det kunne jo være de vil gøre det senere hen på din webshop, hvis de nu tænkte: "hun var sku da bare sød/sjov hende fra Vildbasser.dk, lad mig lige se hendes shop." 

 

Hvis det er en outlet messe eller anden form for salg til private på messen, ta da dine BESTSELLER produkter med, som kan købes direkte fra din messestand, evt. med lidt rabat på, hav en god pengekasse med så de kan betale kontakt. Husk at indberete til skat at du deltager i messen, da du ellers kan få fingrene rigtig i klemme (bøde m.m.). Og det er jo klart at man helst vil undgå.

Og hvis du har nogle gamle varer på dit lager som du ikke har fået slogt og højst sandsynligt ikke får solgt ta dem med på messen, og sælg dem til en vanvittig billig pris. Det kan også trække folk til hvis der er masser af penge at spare!!!

Jeg har selv stået på en stand til outlet messe i Herning Messecenter, hvor der blevet lavet razia for dette. Dem som ikke havde indberettet det til myndighederne, fik et ordenlig rap over nallerne. Det er dumme lære penge.

Så husk det nu, promover dig så meget som muligt, og få mest muligt udbytte af messen. Det er dig selv der skal lave det til en succes, det kommer ikke af sig selv.

 

Tilmeldt 7. Jan 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 04:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Githa,

Jeg deltog sidste år på en forbrugermesse i Odense og det var en klar success. Vi sælger brugskunst og havde fyldt bilen op så vi kunne sælge fra standen og det gik over al forventning, faktisk måtte vi dagen efter medbringe flere varer. Jeg har ingen erfaring i at modtage ordre og efterfølgende sende varen, men jeg ville nok både medbringe computer, men også så mange varer som du kan have, på den måde står du på to ben.

Og så er jeg klart enig i at du skal have det banner med!

Held og lykke og rigtig god fornøjelse.

Trine

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 07:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan da også godt bidrage lidt.

Vores koncept, websimple.dk, havde vi med til 2 messer. 1 messe i Stor Center Nord - og det er virkelig vigtigt at have en attraktiv stand.

Denne messe var dog rigtig dårlig organiseret så vi fik ikke så meget feedback på vores produkt, men vi gik videre til en messe i Rosengårdscenteret i Odense.

Vi gik desværre ikke videre fra denne messe, men vi har fået utrolig godt respons på vores produkt - både fra de implicerede i Young Enterprise samt tilfældige forbipasserende.

Så alt i alt, så kan en messe varmt anbefales - uanset om du skaber salg, kunder eller andre relationer er feedback guld værd. Du har mulighed for at snakke, med de folk som måske vil benytte din shop, og derved kan finde ud af hvad folk egentlig synes om din shop. Hvad kunne gøres bedre, mangler der nogle funktioner, osv.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Århus
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Githa

Hvis du beslutter dig for at bruge et banner har vi lige nu tilbud på et roll up stativ til at holde banneret + 1 stk. banner med print for DKK 895,00

Tilbud roll up med banner

Vi har solgt en del  Mega Outdoor Flag til messer. Det er en 5 meter høj event-flagstang med et banner på 110 x 400 cm.

 

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Med fare for at gentage det de andre allerede har sagt, kaster jeg mig lige ud i det alligevel :)

Messer er en genial ide. Det er vigtigt du sætter dig et succeskriterie for hvad du gerne vil have ud af messen. Så du bagefter kan måle om det har været en succes.

Hav noget som tiltrækker folk. En gimmick. En konkurrence. Ihvertfald noget der får folk til at komme og besøge netop dig. Fri fragt kunne være en perfekt trækplaster. For at synliggøre denne ide kan du:

Køb en et standup telt og få sat teksten på med "KØB NU = FRI FRAGT". (den klarer vi for dig). Det kan gøres for små penge, og hvis du bestiller idag/imorgen kan vi godt nå det.

Hvis du er på facebook, kan du jo tilmelde folk fra messen på siden - det kan give dig flere leads. De kan tilmelde din facebook gruppe og deltage i din konkurrence. (læs andre steder her på amino om hvordan det kan gøres).

Succes eller fiasko.
Skriv alle dine bestillinger ned + leads osv. Vurder den potentielle omsætning. Fratræk udgifter til messe, gimmick + din tid mm. Hvis du har nået dit succeskriterie du satte dig inden messen har det været en succes.

PS. Vær agressiv, og hiv selv folk ind på din stand. Folk er nysgerrige og mange kigger måske lidt forsigtigt. Dem skal du have fat på. De er dine kunder.

Og kom så ud på den messe og sælge derudaf :)

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Stener:

Hej Githa

Hvis du beslutter dig for at bruge et banner har vi lige nu tilbud på et roll up stativ til at holde banneret + 1 stk. banner med print for DKK 895,00

Tilbud roll up med banner

Vi har solgt en del  Mega Outdoor Flag til messer. Det er en 5 meter høj event-flagstang med et banner på 110 x 400 cm.

 

 

Jeg har sendt dig en mail...

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Githa

Jeg har en bred erfaring med produktion af materiale til messer.

Sig til, hvis du mangler professionel rentegning af de ting, du skal have med. Jeg har tid både i dag og i morgen.

Du kan sende en mail med det materiale, du ønsker lavet, så giver jeg en pris nu her.

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Fra  Connseb Travels ApS Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det lyder som lidt af en opgave du har rodet dig ud i.

men uanset om du vælger at tage dine produkter med på messen eller ej, så handler det for dig om at skabe noget opmærksomhed på din webshop.

Med henssyn til at vise varerne frem, så er det selvfølgelig en klar fordel. Men du skal tænke på at det er en webshop du har, og kunden kan derfor ikke se varen i fysisk form hvis de handler hjemmefra. der vil de gøre købet ud fra hvad de ser på skærmen.

Så få lavet dig nogle bannere der skaber opmærksomhed, og så ellers bare være imødekommende og klar til at snakke om de ting du kan tilbyde. og som du selv siger, så skal de selvfølgelig have fri levering hvis de bestiller varer mens de er på messe.

Du kan evt. også lave små flyers med nogle af dine mest spændende varer eller varer som du kan give en rabbat til. gode priser vil folk altid have, plus at hvis de render rundt med en flyer hvor dit navn står på, så er der større chance for at der kommer flere til.

Håber du får en god messe!

Connseb Travels ApS - Ski og Sportsrejser til skoler og grupper.

www.connseb.eu

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)