Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside designer søges

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal starte selvstændig virksomhed pr. 1. juli som life- and businesscoach og mangler en dygtig og ikke for dyr hjemmeside designer. Prisniveau: 5.000-7.000 kr. Det skal være relativt enkelt med fire faner, og jeg har selv en meget klar idé til designet, men har brug for en, der kan føre den ud i livet, og at hjemmesiden bliver søgeoptimeret. Jeg har også brug for, at designet kan overføres til visitkort og brevpapir.

Er der nogen herinde, der kender en, de kan anbefale?

Hilsen Susanne

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Susanne,

Tillykke med din virksomhed - Jeg håber og tror du bliver glad for det:-)

Vi vil gerne give et uforpligtende tilbud på opgaven. Har du en mailadresse eller et telefonnummer? Så vil jeg ringe/skrive og fortælle lidt om os, høre hvad du har planer og give et godt tilbud på opgaven.

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med design:

Logo,
Visitkort,
Brevpapir,
Evt. kuvert,
Webdesign

I denne pakke skal du selv stå for tekst, men vi vil gerne giove respons på det, du skriver.

Og jeg har en samarbejdspartner - en rigtig dygtig programmør, som kan kode designet fejlfrit og lækkert i et cms, så du selv kan gå ind og rette i f.eks. tekster og billeder fremover.

Vi kan godt matche din pris alt incl.

Jo før du tager kontakt, desto hurtigere kan vi komme igang med den spændende opgave!
Du kan sende mig et brief på det design, du ønsker og indhold (Hvilke sider, du ønskerat have på siden) til
sandiepsdk@yahoo.dk

Jeg glæder mig til at høre fra dig,
mange venlige hilsner,
Sandie

Se andre sider jeg tidligere har lavet på min hjemmeside, som også er eget design:
www.lineofdesign.dk

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

Lyder som et spændende projekt!

Vores grafik-fyr kan du finde via www.grafiksmeden.dk og ham kan jeg kun varmt anbefale, både hvad angår prisen, det udførte arbejde og samarbejdet :o)

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne,

Velkommen til

Jeg ville gerne give min bedste anbefaling til www.grafikeren.com Han er netop blevet færdig med vores hjemmeside og vi er super tilfredse, han har været en rigtig stor hjælp hele vejen igennem forløbet og kommer selv med rigtig mange gode ideer, derudover er hans priser absolut fair!

Mvh. Ronni

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

Var det tænkt at du selv ville sætte htmlen op for siden? Vi vil meget gerne hjælpe dig men at komme igang. Hvis du fortæller lidt mere om, hvad du havde tænkt dig omkring designet, kan jeg lave et udkast.

Om du selv vil kode siden, eller om vi skal gøre det er op til dig, som du beskriver det, lyder det ikke som om siden skal have nogle "dyre" funktioner. SEOen vil vi også kunne tage os klare, så du får gode muligheder for at blive set, men din branche er forholdsvis svær at komme højt i google hvis det skal være organisk. Men det kan selvfølgelig kunne lade sig gøre, men du vil ikke se resultatet med det samme, det skal du være opmærksom på. Jeg har nogle gode idéer til hvordan vi hurtigt kan blive fundet, med nogle dybe links og RSS, hvis du kunne være interesseret i at blogge ¨på din hjemmeside, vil det også give dig gode muligheder for at blive fundet.

Men du kan skrive her, eller kontakte mig på min mail: anders@memedia.dk

Så kan vi snakke om pris, og nogle funktioner der kan gøre DIN hjemmeside mere interessant.

Held og lykke med siden ellers, hvis du har brug for gode idéer til funktioner, vil jeg gerne hjælpe dig, - gratis selvfølgelig.

/Anders Therkildsen

Fra Islands Brygge
Tilmeldt 23. Mar 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne.

Skriv gerne en mail til mig på nsj@nicklasandco.dk så kan vi hurtigt finde ud af noget.
Jeg har før lavet arbejde for Coaching virksomheder (Brochurer osv).

Håber, at høre fra dig :)


Mvh. Nicklas Sjøner

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

UPS! - hej igen

Jeg glemte at sige, at vi også kan lave dine tryksager :) - men kan se der er mange om budet :)

Tilmeldt 1. Mar 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne

 

Du kan læse mere om os på www.webstudios.dk

 

Vi vil også meget gerne hjælpe dig.

 

Hilsen

 

 

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Sussane

Vi vil gerne også give et uforpligtende tilbud på opgaven. Vi kan love en fremragende produktkvalitet og garantere hurtig levering af kvalitetsløsninger til konkurrencedygtige priser...

send en mail til mig på leo@xgn.dk

http://ewebdesign.dk

Leo :)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)