Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der et marked

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej...

Jeg syntes det er svært at svare på om det er dyrt. Jeg vil meget sige at det afhænger af deres indtjeninger på sitet, og ikke mindst kvaliten af siden. Snakker vi bare om selve programmeringen, så kan jeg heller ikke helt udtale mig, da jeg ikke kender noget til systemets funktioner osv, men hvis det er noget ala anistion.dk er det ikke vildt dyrt.

Men det ville hjælpe meget hvis du fortalte lidt mere om sitet, og evt. viste et lille preview?

// Jesper Skov

 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :
du skal også se på hvad siden tjener ind på reklamer og evt. medlemsskab

"normal"  små og middle websites kan feks købes til 12 - 18 måneders indtjening plus lidt for selve kvaliteten.

Få rigtig mange oplysninger af sælger, som bevis på UNIKKE besøg pr dag, indtjening pr måned osv osv.. og alt skal være via online bevis eller friske Screenshots.
Plus lav en Google på siden, for at se om siden er utroligt meget negativ omtalt.

Og pres prisen hvis muligt - hvis du er en god kræmmer ;)

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
50.000kr for 1500 unikke besøgende, det lyder lidt i overkanten. Men okay hvis det er et super unikt koncept med stort vækstpotentiale så er det måske prisen værd. Det er jo lidt svært at vudere når du ike nævner den specifikke side.

Men overvej hvorfor de ønsker at sælge, hvis de har kæmpet længe og ikke har kunnet få en rimelig vækst i besøgstallet så er der jo ikke meget ved det, medmindre at du lige har alle fiduserne og reklamekronerne til at få siden op at køre. Der findes mange af den slags kvinde sider så der er meget konkurrence og hvis det er noget i stil med de sider du nævner så skal der jo også bruge smeget tid på at skrive artikler.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Feb 06
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres svar. Efter nøje overvejelse har jeg besluttet ikke, at købe sitet. Mest fordi jeg nok ikke har nok tid til at researche "kvindeindhold".
Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder til at være et kanon redskab, til de rigtige mennesker.

 

Jeg ville måske overveje om det er værd at indgå et samarbejde med andre virksomheder og gøre det til en tillægsydelse/delydelse (hvad man nu vil kalde det).

 

Eks. Falck eller et tyverialarm selskab (her er fællesnævneren tryghed).

 

Venlig Hilsen

 

Steinmejer

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 18-08-2006 21:19:51 Forfatter: Steinmejer


Lyder til at være et kanon redskab, til de rigtige mennesker.


Jeg ville måske overveje om det er værd at indgå et samarbejde med andre virksomheder og gøre det til en tillægsydelse/delydelse (hvad man nu vil kalde det).


Eks. Falck eller et tyverialarm selskab (her er fællesnævneren tryghed).


Venlig Hilsen


Steinmejer



Que? Forkert tråd?


 

Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Ups, min fejl ;o)
Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved du noget om annonce indtjeninger? de støre sites jeg har arbejdet med med omkring 1000 unikke besøg har det ikke være urealistisk at indtjene 50k...

Du kunne jo overveje at sælge annonce + tema reklame på sitet til blade som "vi unge", "alt for damerne" og hvad de ellers hedder.. hvis siden har et fornuftig indhold kunne det godt være en god foretning...


Side 1 ud af 1 (9 indlæg)