Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på hjemmesider.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Den er go den med din partner.

Daniel prøv at se på en af de mest succesfulde indenfor sit felt, at arrangere fester, Thomas Kok, på www.thomaskok.dk. Den er bygget professionelt op af markedsføringsfolk der ved hvad kunder reagerer på. Der er noget for alle og man savler hurtig over nogle favoritter. Og man ved hvad det koster. Så er det lettere at tage telefonen for at ringe.

Opbygningen er vigtig og med dit rene design vil en kombination af de 2 hjemmesider blive god. Men som den er nu mangler du helt klart mere information, flere valgmuligheder og ikke mindst have noget der appellerer til alle typer kunder.

En af de vigtigste ting indenfor markedsføring og inden man lægger sig fast på sit forretningskoncept er at lave en markeds analyse. Det er omfattende men jo mere detaljeret jo større chance for succes. en måde at gøre det på indenfor dit område, er at lave et analyse af hvilket behov et firma som dit skal tilbyde for at kunden får den perfekte fest. Hvad er den perfekte fest, lige fra farven på dugen til maden, vinen, musikken, fyrværkeri, dansepiger, korsang, og mange andre ting. Efter 20-30 tilbagemeldinger fra et spredt demografisk og geografisk område bygger du konceptet og din hjemmeside op omkring denne analyse. Så ved du hvilke behov der er i markedet. Så er det op til dig at opfylde dem. Nu skal du ikke tro jeg mener du skal ansætte dansepiger eller lave fyrværkeri, men jeg tror det er vigtigt at du kan arrangere det hele, så kunden kun skal have at gøre med et firma. Så må du tage telefonen og arrangere, på vegne af kunden, med fyrværker, eller musiker, eller andet der hører en fest til. 

Mit spørgsmål til dig er om du tror at du med din hjemmeside rammer alles behov i dit område og tror du at potentielle kunder der læser din hjemmeside alle mener du kan opfylde deres behov for den perfekte fest/arrangement.

Nå men jeg ved jo heller ikke hvad din plan er. Du er velkommen til at ringe. Hvis det ikke er en 100% satsning med eget firma som du skal leve af, men mere en sidegeschæft ved siden af dit kokkearbejde, så kan du jo prøve dig lidt frem, med at arrange lidt middage i weekenden. Det er kun hvis du vil satse 100% og din indtjening afhænger af det projekt der skal andre boller på suppen for at det lettere skal få succes.

Du tilbyder kvalitet. Vær sikker på at alle slags smagsløg bliver klar over dette og til alle prisniveauer. Både russisk kaviar og en hakkebøf kan leveres i kvalitet.

Hilsen

Troels

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

cpufan#   reklamerne er under overvejelse til bedre design. Angående headeren i toppen er vi ved at få lavet nyt med logo i, det skulle  meget gerne komme på plads i løbet af kort tid, og den vil forhåbentlig skabe lidt farve og liv på siden.

Troels#   Har nu rettet lidt på siden, f.eks valg af lidt mere aggresive ord rundt omkring, og det med at give mere information er vi lige begyndt på udarbejdelsen af, skulle gerne være klar i løbet af et par dage. Vender tilbage når dette er klar. Evt. over pb

 Men ellers tak til alle indtil videre, kom gerne med mere.

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Hundahl:
Synes www.albert-hutmacher.dk er dejlig enkel og overskuelig. Dog hopper menuen lidt op og ned på et par sider. Samt irriterende menuen forsvinder ned i bunden af siden, hvor man skal scrolle, når man klikker på "spise

Er emget enig. Primær navigationen bør altid være synlig og "above the fold". Hvis de besøgende ikke hele tiden er klar over hvordan de kommer videre på sitet, forlader de det simpelthen.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Olivero:
Daniel prøv at se på en af de mest succesfulde indenfor sit felt, at arrangere fester, Thomas Kok, på www.thomaskok.dk. Den er bygget professionelt op af markedsføringsfolk der ved hvad kunder reagerer på. Der er noget for alle og man savler hurtig over nogle favoritter. Og man ved hvad det koster. Så er det lettere at tage telefonen for at ringe.

Nu ikke den bedste reference... I min Safari browser (mac) kan jeg slet ikke se menuen Smile

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)