Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Word til PDF - hvordan får man interne links med?

Side 5 ud af 7 (64 indlæg)
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Grundlæggende er problemet at Mikkel anvender et forkert udgangspunkt til professionel publisering, det være sig både off-og online versioner.

Word er et KONTOR software...som man kun benytter hvis man ønsker at 'springe over hvor gærdet er lavest'.

Anskaf dog et professionelt værktøj eller en professionel grafiker (som har de rigtige værktøj).

ruggero

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, men det er ganske enkelt noget religiøst vrøvl! Den første bog jeg skrev var for et af verdens meget store forlag: IDG Publishing der selv anbefalede mig at lave alt DTP i netop MS Word. Det blev jeg så glad for dengang, at jeg fortsatte med det. Jeg har afprøvet et utal af andre løsninger gennem årene, men ingen fungerer nær så godt for mig som Word - og resultaterne er gode, bøgerne kommer ud, og folk køber dem. Hvad mere vil du have?

Der er dem der snakker - og dem der handler. Jeg hører til i den sidste gruppe, og derfor opnår det jeg gerne vil og tjener godt på det. Jeg overlader trygt de religiøse diskussioner til dem, der er mere optaget af dette end at skabe resultater.

Alle andre jeg kender, der har tjent rigtig gode penge på e-bøger laver dem også i MS Word. Men det er da klart - vi, der faktisk udgiver bøger og tjener penge på dem, tager fejl - og alle de andre, der ikke gør det har ret. Kan du se komikken?

 

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hov-hov-hov,

Der er ingen grund til at blive fornærmet over at der er nogle der prøver at hjælpe dig.

Det er dig der har problemet - ikke os andre

Det er da synd at du har fået en dårlig rådgivning af dit forlag (som absolut ikke er nogen guru på e-bogs markedet), men derfor kan du godt opføre dig ordenligt.

 

ruggero

 

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile
Så bliver tonen da lige skrap nok Smile

Når Mikkel nu spørge til hjælp med at konvertere hans dokumenter i Word til PDF.
Så anbefaler man ham at bruge noget andet end Word.

Det svarer lidt til, at jeg spørger om et råd vedrørende udskiftning af olie på min Alfa Romeo, og så anbefaler man mig at købe en Volvo..  Begge i øvrigt gode biler ..

Mikkel fandt den løsning, som han søgte efter...
Resten herefter er .. som han siger .. religiøst..
Som at diskutere linux vs Windows.. religion...

Fortsat god dag .. til alle! Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

nielco:



Det svare til, at jeg spørger om et råd vedrørende udskiftning af olie på min Alfa Romeo, og så anbefaler man mig at købe en Volvo..  Begge i øvrigt gode biler ..

LaTeX vil let kunne løse hans problem, det var derfor, at det blev anbefalet. 

Utrolig dårlig sammenligning iøvrigt. LaTeX koster ikke noget i modsætning til en Volvo. Bruger du LaTeX, sparer du iøvrigt også licensen til MS Office.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

> Det er dig der har problemet - ikke os andre

Nej, det er jo det der er hele pointen. Jeg havde et konkret ønske om at kunne eksportere til PDF fra MS Word inklusiv bookmarks. Og det er løst. Således har jeg ikke noget problem.

Kan dem der vil diskutere et andet emne end denne tråd handler om ikke åbne en ny tråd om det? Denne t råd handler om konvertering fra MS Word til PDF. Dem der ikke kan lide MS Word må altså åbne en anden tråd om det.

Er der ikke en admin, der kan slette alle indlæg i denne tråd - efter de sidste brugbare og relevante svar kom? Og så ellers lukke tråden, så den kan stå tilbage som en brugbar tråd for andre - i stedet for denne afsporting.

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel kan sagtens konvertere til PDF.

Men han ønskede også at få en funktionalitet konverteret med over i PDF - en (blandt mange andre) features som Word ikke er bygget til.

ruggero

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

>Denne t råd handler om konvertering fra MS Word til PDF. Dem der ikke kan lide MS Word må altså åbne en anden tråd om det.

Er der ikke en admin, der kan slette alle indlæg i denne tråd - efter de sidste brugbare og relevante svar kom? Og så ellers lukke tråden, så den kan stå tilbage som en brugbar tråd for andre - i stedet for denne afsporting.<

_________________________

Nahr..

 det ville da være interessant om nogle kunne løse det samme problem på en Mac (idet den foreslåede ad-in kun kan bruges til PC udgaver)


Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ha ha ha ha, det er sgu den sjoveste tråd på Amino i mands minde.
Stakkel Mikkel vil gerne have et konkret råd og bliver overfaldet af embedsmænd og akademikere med mere eller mindre ubrugelig viden:
Fuck det er skægt det her.
Et skide godt eksempel på "Iværksætter vs. Ansat" ha  ha ha, det er sgu god humor-
Mikkel, jeg håber du har det ok med at jeg lader dette rædselskabinet stå, det er sgu sjovt :-)

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Gmailmartin er så mig, der lige skulle teste noget på Amino og glemte at logge ind som mig igen :-)


Dbh Martin

Side 5 ud af 7 (64 indlæg)