Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en fantastisk idé!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

en idé der ikke allerede er derude. En ide der udelukkende bliver bremset på det praktiske med hvordan sådan noget hjemmeside og programmeringshalløj bygges op.

Det er ikke en webshop - men en formidlingskanal. Et forum hvor folk med interesse og evner inden for dette felt, skal kunne oprette deres egne små profiler, og herfra selv stå for salget af deres produkter.

Jeg har den virkelig! Men hvor meget skal man budgettere med i forhold til oprettelse af hjemmeside?

 

Anyone?

 

Betina

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad havde du tænkt dig mht indtjening? Skal brugerne abonnere, er der oprettelsesgebyr, bliver indtjeningen kun via annoncører eller...?

Det er vel set meget i forhold til dette, hvor meget du ønsker at smide efter projektet.

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina,

Hvor meget sådan en side koster, kommer an på dit ambitionsniveau. Den billigste løsning er, at tage et eksisterende stykke forum software, det kan du få gratis og formentlig få sat op meget billigt. Men så er mulighederne for at lave ændringer ret begrænsede. Hvis du derimod gerne vil have tingene 100% efter dit eget hovede, så er der ingen øvre grænse for prisen.

Hvis ambitionerne er store får du nok mere ud af at bestemme dig for, hvor mange penge du er villig til at bruge på projektet, sætte dig ned og skrive en udførlig specifikation af, hvad det er du gerne vil have lavet og så sende den rundt til et par professionelle leverandører, så kan de fortælle dig, om det er realistisk indenfor din budgetramme. Hvis du ikke er helt skarp ud i opbygning af webapplikationer, kan det være en god ide at få en konsulent til at hjælpe dig med at tænke tingene igennem inden du sender projektet i udbud. Jo mere præcis beskrivelsen er, jo lettere bliver det at bestemme prisen.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina,

 

Jeg syntes lige at jeg ville melde mig på banen. Som de andre skriver, kommer det meget an på hvad det er du ønsker siden præcist skal kunne, men rigtigt meget afhænger også af hvad du ønsker af fremtids muligheder.

Hvis du kunne tænke dig noget uforpligtende sparring fra en lille virksomhed som udbygger sites, der minder meget om det du beskriver, og er ved at udvide til flere lande skal du være velkommen til at kontakte os. Vi er meget fokuseret på at bygge hjemmesider i de markeder som er meget umættede og vil derfor kunne hjælpe dig godt på vej - Og muligvis oprette et samarbejde med dig.

Fang mig på wpm@awi-group.com hvis du kunne være interesseret i at høre mere om hvad vi kan gøre for hinanden.

 

Mvh.

Janus Beck Christensen

Fra Fårvang
Tilmeldt 30. Jun 08
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina

jeg vil anbefale at du finder en  som du kan sparre med og som har styr på hvad der kan lade sig gøre og hvor lang tid det vil tage at lave sådan ca.

Uden at vide noget om ideen lyder det lidt som et site alle http://www.getafreelancer.com/ måske bare mere simpel.
jeg vil tro at skal du have lavet det ved et almindeligt firma ryger du nemt op i 30k+

Hvis ideen er rigtig god kan du eventuel finde en programmør som er villig til at lave siden sammen med dig så i deler ejerskab og ansvar.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på daniel@dytt.dk hvis du vil snakke mere om mulighederne angående web baserede løsninger.

Mvh
Daniel Knudsen

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv i gang med noget som ligner opsætningen af din side/ide det kommer til og koste mig ca 10000 alt i alt og så er det ikke sparet på noget. Jeg ville gerne vise dig siden men den er ikke færdig men send mig en mail og jeg skal simde dig et link til siden.

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selvfølgelig gjort mig nogle tanker, men det var blandt andet de ting du spørger om, jeg havde en forestilling om at få i kasser. For mig er det helt nyt med opbygning af en hjemmeside, og ALT hvad det indebærer. Jeg er hende med ideen, og hende der er derude og får fat i folket. Men det rent praktiske har jeg brug for at få belyst.... Jeg har læst mig frem til at man skal have fat i sådan et afiliate web bureau...?? Eller? Og det er vel hovedindtjeningen? Så skal der være nogle forskellige muligheder for at udbygge sine profiler med forskellige salgsfremmende tiltag - og ligger der også noget indtjening....

Jeg har spurgt et par gutter, og de sagde til mig, at skulle det ikke være en almindelig webshopmodel, ville prisen på opbygningen af dette program koste mellem 110.000 og 130.000 kr.!!!!!!! Og ja! Det skal være topproffessionelt og lugte langt væk af kvalitet...... tjah hmmm.... du kan høre jeg er lidt lost....

 

Fra København
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ønsker noget, der "lugter langt væk af kvalitet" så skal du nok regne med 100.000,- som absolut minimum. Det er ikke usædvanligt, at betale 800,- i timen for dygtige udviklere, og 125 timer er meget hurtigt brugt. Realistisk set kommer du formentlig noget højere op, hvis det virkelig skal være gennemført.

Du skal ud og have fat i et webbureau ja. Og du skal i den sammenhæng sikre dig, at det er et bureau, som formår at bygge et helt system til dig. Der er mange bureauer, der tager udgangspunkt i eksisterende systemer og tilpasser dem, men hvis du virkelig vil have noget topprofessionelt, så bliver du nødt til at bygge tingene fra bunden - i alt fald i det omfang, at der ikke findes topprofessionelle standardsystemer, der er direkte rettet mod det du ønsker på markedet. Hvis du f.eks. ville tage et standard CMS og prøve at bøje det til at blive en salgsplatform vil jeg tro, at du vil løbe ind i mange hovedpiner i forhold til, hvis du får det bygget fra bunden.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Betina,

Det lyder som et spændende projekt - Det er en fed fornemmelse når man føler man har ideen, man vil arbejde videre med.

Du skal være velkommen til at kontakte mig mht. selve sitet - Så kan vi tage en uforpligtende snak om det. Min mail er nikolaj@standoutdesign.dk og mit telefonnummer er 2152 4692.

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)