Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

xHTML/CSS programmør søges!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg skal have kodet et lille "personal portfolio"...

Det skulle gerne været yderst simpelt at kode. Jeg har selv lavet alt grafik inkl. effekter. Det er en grupperet og navngivet PSD-fil, som selvfølgelig skal slices op, og kodes i xHTML/CSS... Derefter skal designet opsættes i et CMS... Gerne wordpress, men er åben for andre muligheder.

Koden skal selvfølgelig være w3c valideret og tableless. Den skal have hurtig load speed og være SE venlig. og så skal den være kombitabel med Internet Explorer 6/7/8, Firefox 2/3, Opera 9, Safari 2/3.

Jeg skal selv kunne oprette nye sider, med enten tekst eller billeder.

 

Tilbud kan gives her i tråden, eller på alexanderspliid@hotmail.com

M.v.h.

Alexander Spliid

 

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

500 kr. for slicing af din hovedside. Udover det kommer udgifter til integrering med Wordpress - vil dog gerne se .psd filen først.

Kontakt mig på martin@adnecto.dk

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin van de Belt:

Hej,

500 kr. for slicing af din hovedside. Udover det kommer udgifter til integrering med Wordpress - vil dog gerne se .psd filen først.

Kontakt mig på martin@adnecto.dk

Saa bliver det vist ikke billigere :)

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 717
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

alexanderspliid:

Hej Amino'er.

Jeg skal have kodet et lille "personal portfolio"...

Det skulle gerne været yderst simpelt at kode. Jeg har selv lavet alt grafik inkl. effekter. Det er en grupperet og navngivet PSD-fil, som selvfølgelig skal slices op, og kodes i xHTML/CSS... Derefter skal designet opsættes i et CMS... Gerne wordpress, men er åben for andre muligheder.

Koden skal selvfølgelig være w3c valideret og tableless. Den skal have hurtig load speed og være SE venlig. og så skal den være kombitabel med Internet Explorer 6/7/8, Firefox 2/3, Opera 9, Safari 2/3.

Jeg skal selv kunne oprette nye sider, med enten tekst eller billeder.

 

Tilbud kan gives her i tråden, eller på alexanderspliid@hotmail.com

M.v.h.

Alexander Spliid

 

Hej Alexander

Du kan få alt det du nævner, opsat i Joomla CMS, men herfra kommer der nærmere de 4.500,- Kr.
Kontakt mig hvis du er interesseret.

Mvh
Brian Jørgensen
ComputerLab.dk

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin van de Belt:

sutjek:

Saa bliver det vist ikke billigere :)

Kan sige at kvaliteten er 100% i orden, og SEO optimeret (se kildekoden):

http://www.adnecto.dk/clients/ragone/

http://www.adnecto.dk/clients/20090408001/

http://www.adnecto.dk/clients/20090509001/

http://www.adnecto.dk/clients/imarketing/

Tvivler jeg ikke paa :)

Jeg kan godt give et tilbud paa den opgave du skal have ordnet Alexander, men jeg kan godt nok ikke goere det lige saa billigt som Martin. Hvis du vil vide mere saa send mig en mail paa adam@bezot.com

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop fået en ny html-medarbejder, som jeg egentlig ikke havde det store behov for lige nu. Han var bare så sindsyg dygtig til XHTML/CSS at jeg ikke kunne lade ham slippe :-)

Jeg har derfor lidt overkapacitet og jeg vil gerne give ham noget mere erfaring med lige præcis Wordpress. Så er du interesseret, giver jeg gerne en rigtig god pris, mod at det tager et par dage mere end normale 3 dage, da jeg nok lige skal kontrollere hans arbejde en gang eller to.

Smid mig et udkast på dit design på nl@css-outlet.com, så giver jeg dig det til spotpris. Kvaliteten skal du ikke være nervøs for, hans HTML arbejde er helt i top, han har allerede siddet med et par Wordpress opgaver og skulle det fejle sætter jeg en af hans mere erfarne kollegaer på til sammen pris :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Den slags klarer PSD2HTML nemt og forholdsvist billigt, og kvaliteten er god. De kan også lave designet som WordPress-tema.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)