Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bing.com

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Erik P. Ernst:
Er der nogen der ved om bing.com også har introduceret værktøjer til at hjælpe websites på samme måde som googles web tools?

Værsgo: www.bing.com/webmaster

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Bing.com er slet, slet ikke udviklet færdig til danskerne endnu...

Hvis du vil se hvad der kommer til at ske, så se denne lille reklame for Bing.com:

 

/Shock

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Internettet er som music!

Idag er det et hit imorgen er det et nyt hit

ja før brugte folk yahoo og jubii (dk)

men bing.com eller ask.com eller andre og yahoo er jo også store spillere...

GOOGLE får bare mere hollywood PR.

Før brugte folk linksider. (gør vi stadigt) men nu det jo mere moderne at bruge Linkdin, Twitter, Myspace, Facebook og DiGG.

Selvom Youtube jo stadig er den støreste spiller hvis man er til viral kampagner.

Men ja hvem ved hvem der har #1 website 2019? pr hits eller unikke brugere!!

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

Erik P. Ernst:
Er der nogen der ved om bing.com også har introduceret værktøjer til at hjælpe websites på samme måde som googles web tools?

Værsgo: www.bing.com/webmaster

Hej Janno

Tak for det.

Det ser jo ikke helt dårligt ud, selvom de jo stadigvæk ikke når Google til anklerne. Men det kan jo komme.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik P. Ernst:

Tak for det.

Det ser jo ikke helt dårligt ud, selvom de jo stadigvæk ikke når Google til anklerne. Men det kan jo komme

Velbekomme Erik

Personligt har jeg observeret flere nr.1 placeringer hos Bing end jeg har hos Google, så jeg ville da umiddelbart gerne at det skete.

Men, jeg tror det vil tage dem en del år, eller 2 fredage i samme uge førend det sker Surprise

De mangler dog at færdigudvikle det meste af deres platform, så hvem ved hvad det kan blive til i længden?
Problemet er bare alle dem de mister, fordi de ser det ikke færdigudviklede produkt, og dømmer dem udfra det... Der mister de meget tror jeg...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Janno Damgaard Lassen:

Personligt har jeg observeret flere nr.1 placeringer hos Bing end jeg har hos Google, så jeg ville da umiddelbart gerne at det skete.

Men, jeg tror det vil tage dem en del år, eller 2 fredage i samme uge førend det sker Surprise

De mangler dog at færdigudvikle det meste af deres platform, så hvem ved hvad det kan blive til i længden?
Problemet er bare alle dem de mister, fordi de ser det ikke færdigudviklede produkt, og dømmer dem udfra det... Der mister de meget tror jeg...

Ja jeg ligger noget bedre hos Google. Men håber at der bliver rettet op på det, når de får alle mine sider indexeret.

Men derudover så jeg gerne at Google fik noget reel konkurrence. De 10-15% af markedet de efterlader til andre i markedet er ikke ligefrem meget. Og konkurrence er godt!

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik P. Ernst:

Ja jeg ligger noget bedre hos Google. Men håber at der bliver rettet op på det, når de får alle mine sider indexeret.

Men derudover så jeg gerne at Google fik noget reel konkurrence. De 10-15% af markedet de efterlader til andre i markedet er ikke ligefrem meget. Og konkurrence er godt!

Helt enig... Men i DK, er det meget få pct der ikke bruger google til søgninger, de har en markedsandel på omkring 95-96%
afdeling18.dk har Søren lavet en større test af det tidligere på året.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu med over 18.000 undersider indexeret i bing.com - glæder mig til de også gider indexere forsiden af sitet  Crying 

 

Fra Thisted
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skifter hvis den giver mig bedre resulater... Det kunne være rart med noget konkurence til google

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)