Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi skal åbne butik...måske nogen kan hjælpe?!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Thisted
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Githa

Hvis du sender et billede af din facade, samt mål kan jeg lave et layout på hvad du kunne sætte på ruderne jeg kan levere alt i folie ,skilte mm.

Send billedet til  cindy @ocskilteogsolfilm.dk

Så sender jeg et foreslag samt en god pris!

 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Githa

Allabels kan printe skilte til butiksvinduer til fornuftige priser.
Jge har fået printet plakater i stor størrelse og kvaliteten var i top og prisen var fornuftig.

Du kan kontakte Lars som ejer Allabels på tlf 40 88 99 79

Held og lykke med projektet :-)

Mobiltelefoner til ældre - stort udvalg af enkle mobiltelefoner. Klaptelefoner med store taster og smartphone til ældre.

Fastnettelefoner med store taster og ekstra høj lyd.

hjælpemidler for kommunikation og selvstændighed

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

nyselvstændig:

hejsa

 

vi har en butik vi skal hvae lukket i nærmeste fremtid, en børnetøjsbutik og legetøj og diverse tilbehør.

vi har diske både i træ og med glas.

kasse apperat.

belysning

hylder som reol i midten af lokale og vægreoler

stativer til indendørs og udendørs brug

borde.

bøjler i alle str.

giner i alle str.

alt hvad du skal bruge til en butik på 100-150m2

den nye pris vil du ikke vide, men du kan få det meget billigt.

hilsen

thomas

ps. hvornår skal du bruge det??

 

 

Jeg skal bruge det NU...

Har du en prismærkepistol? Gavepapirsstativ?

Send mig gerne en mail på vildbasser@vildbasser.dk så kan vi lige tales ved om det.

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Kristensen:

Hej Githa

Jeg kan give dig et rigtig godt tilbud på gavekort.

Hvis du er interesseret kan du skrive en mail til: kristian@de-4.dk


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Jeg har sendt dig en mail.

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Githa, nu ved jeg du er kunde hos os i forvejen, så til info har vi også gavepapirs stativ, kig under gaveindpakning-tilbehør på hjemmesiden, hvor vi også har byttemærker.v vi har også gavekort+æsker, dog kun fortrykte, ikke med eget logo (det får du billigst hos et trykkeri).


Ellers kan jeg anbefale dig at smutte forbi nordisk handelshus, som også har svaret i tråden - de køber alle mulige forretninger op og har mange sjove ting stående til billigere penge end at købe fra ny.. Vi har købt et kortstativ og reoler der til vore mini-"showroom"..

og endelig er der jo supersellers.dk hvor du kan få mannequindukker, prispistolr, reoler osv.

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan:

Hej Githa, nu ved jeg du er kunde hos os i forvejen, så til info har vi også gavepapirs stativ, kig under gaveindpakning-tilbehør på hjemmesiden, hvor vi også har byttemærker.v vi har også gavekort+æsker, dog kun fortrykte, ikke med eget logo (det får du billigst hos et trykkeri).


Ellers kan jeg anbefale dig at smutte forbi nordisk handelshus, som også har svaret i tråden - de køber alle mulige forretninger op og har mange sjove ting stående til billigere penge end at købe fra ny.. Vi har købt et kortstativ og reoler der til vore mini-"showroom"..

og endelig er der jo supersellers.dk hvor du kan få mannequindukker, prispistolr, reoler osv.

Hej Nina,

Jep det er jeg nemlig og elsker jeres service.

Jeg har kontaktet Nordisk Handelshus på PM, men har aldrig hørt fra dem, så det blev ligesom lidt droppet :-(

Hilsen Githa

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Githa:

Jakodan:

Hej Githa, nu ved jeg du er kunde hos os i forvejen, så til info har vi også gavepapirs stativ, kig under gaveindpakning-tilbehør på hjemmesiden, hvor vi også har byttemærker.v vi har også gavekort+æsker, dog kun fortrykte, ikke med eget logo (det får du billigst hos et trykkeri).


Ellers kan jeg anbefale dig at smutte forbi nordisk handelshus, som også har svaret i tråden - de køber alle mulige forretninger op og har mange sjove ting stående til billigere penge end at købe fra ny.. Vi har købt et kortstativ og reoler der til vore mini-"showroom"..

og endelig er der jo supersellers.dk hvor du kan få mannequindukker, prispistolr, reoler osv.

 

Hej Nina,

Jep det er jeg nemlig og elsker jeres service.

Jeg har kontaktet Nordisk Handelshus på PM, men har aldrig hørt fra dem, så det blev ligesom lidt droppet :-(

Hilsen Githa

Nå, hvor mystisk?! De har ellers alt muligt sjovt, fra konkursboer osv. de har opkøbt.. ikke kun møbler og den slags, men også butiksvarer som kke fejler noget.

Jeg ved ikke, hvordan det ser ud hvor du bor.. men i Kolding er der efterhånden ret mange butikker hvor der står ophørsudsalg.. men kunne jo være fræk og gå ind og spørge, om man måtte købe deres stativer osv?

Fra 6000 Kolding
Tilmeldt 26. Mar 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Heeeeeejj

Nu må jeg lige skynde mig at melde ind ...her er Annette fra Nordisk Handelsfirma i Kolding og først må jeg altså sige tusinde tak til dig Jakodan for din fine besked om os - det vil jeg gerne gengælde når anledningen er der.

Githa - undskyld at jeg ikke har fået dig svaret - vi ligger fuldstændig underdrejet af tidspres fordi vi har nogle meget,meget store julepartier som skal være fundet frem og  talt, sat op på hylder, fotograferet og indsat i lille katalog .....inden udgangen af næste uge og ja vi er bestemt meget meget sent på den ....giiisp. Nå, men sådan er det jo også at være selvstændig og med stor trang til at holde lønomkostningerne Stick out tongue

Jeg håber, at du i mellemtiden har fået en disk, for den jeg troede vi havde - har min mand solgt for nogen tid siden - så har vi en gul disk, men den er meget høj, og har sådan en forsats som egentlig har den arbejdende bordplade skjult.

Så manglede du vist sådan et papirstativ, det har jeg ikke lige nu, men jeg har nogle letbrugte prismærkepistoler og kan tilbyde dig en med ny blækpatron til 225 kr. incl. moms  + forsendelse. Jeg vedlægger lidt prismærker, men de er altså ikke kønne...så du skal nok ud og købe et par ruller - husk at der altså mange mærker i en rulle.

Hvis du har en Metro i nærheden, kan jeg anbefale dig at tage en tur derind, for de har ofte varer i den kategori, som man skal bruge. Måske er de en anelse dyrere end skarpe priser på nettet - men det handler måske også om at finde ud af hvad man har brug for i første omgang.

Sig gerne til, også hvis der opstår andre ting - jeg skal nok holde øje med siden

Vh

Annette

 

 

Venlig hilsen Annette & Jan

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordisk Handelsfirma:

Heeeeeejj

Nu må jeg lige skynde mig at melde ind ...her er Annette fra Nordisk Handelsfirma i Kolding og først må jeg altså sige tusinde tak til dig Jakodan for din fine besked om os - det vil jeg gerne gengælde når anledningen er der.

Githa - undskyld at jeg ikke har fået dig svaret - vi ligger fuldstændig underdrejet af tidspres fordi vi har nogle meget,meget store julepartier som skal være fundet frem og  talt, sat op på hylder, fotograferet og indsat i lille katalog .....inden udgangen af næste uge og ja vi er bestemt meget meget sent på den ....giiisp. Nå, men sådan er det jo også at være selvstændig og med stor trang til at holde lønomkostningerne Stick out tongue

Jeg håber, at du i mellemtiden har fået en disk, for den jeg troede vi havde - har min mand solgt for nogen tid siden - så har vi en gul disk, men den er meget høj, og har sådan en forsats som egentlig har den arbejdende bordplade skjult.

Så manglede du vist sådan et papirstativ, det har jeg ikke lige nu, men jeg har nogle letbrugte prismærkepistoler og kan tilbyde dig en med ny blækpatron til 225 kr. incl. moms  + forsendelse. Jeg vedlægger lidt prismærker, men de er altså ikke kønne...så du skal nok ud og købe et par ruller - husk at der altså mange mærker i en rulle.

Hvis du har en Metro i nærheden, kan jeg anbefale dig at tage en tur derind, for de har ofte varer i den kategori, som man skal bruge. Måske er de en anelse dyrere end skarpe priser på nettet - men det handler måske også om at finde ud af hvad man har brug for i første omgang.

Sig gerne til, også hvis der opstår andre ting - jeg skal nok holde øje med siden

Vh

Annette

Hej Annette,

Helt i orden, vi kan alle have travlt.

Øv med gavepapirsstativ. Hvad er det for en prismærkepistol? Mail mig evt. direkte på vildbasser@vildbasser.dk der tjekker jeg oftere :-)

Hilsen Githa

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 22. Jun 08
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ledz.dk - Søger sponsor gaver til turnering!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)