Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg give for klik annoncer? hvor meget kan de presses ned!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj B. Müllertz:

Okai ja det er egentlig klart nok :)

Så må det veæ være sådan på facebook at de er opdelt i pris efter hvor de bliver vist, om det er når du kigger i en andens fotos, på deres profil, eller andet?

Nogen der ligger inde med en detaljeret liste over fb, hvor man får sine reklamer vist for et givet beløb?

Som sagt har jeg styr på facebook, kontakt mig Smile

 

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sendt dig en mail simon? :)

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj

Jeg har lige siddet og brændt et lignende budget af på Facebook, og min erfaring er at CPC er ca. DKK 2,00. Det afhænger selvfølgelig af målgruppen (og jeg har ikke erfaring med de 13-17 årige), men jeg kan ikke forestille mig at de er de dyreste at få fat på. Så sammenlignet med Arto er jeg ikke i tvivl om at du får mere "value for money" på facebook.

De Bedste Hilsner

Morten Stengaard

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for informationen Morten :) Helt sikkert brugbart.. Og alligevel en mærkbar pris forskel der er på Arto og Facebook..

Jeg har heller ikke på fornemmelsen at den målgruppe er de dyreste at få fat i..

Kan du evt. fortælle lidt om hvor dine annoncer og hvordan de blev vist for de der 2.- pcp?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj.

Jeg vil klart anbefale dig Facebook, medmindre du specifikt søger artobrugere, som er en hel folkefærde for sig selv.

Du kan nemt købe annoncer på Facebook, til 2 kr. stykket til din målgruppe, men igen, hvis du vil have 1000 klik om dagen skal budgettet højere op. Så det afhænger også af det budget, som du vil bruge dagligt.

Held og lykke med det.

Du er også meget velkommen til at tilføje mig til msn, jeg kan også godt vejlede dig.

Mvh.

Casper.

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj.

Jeg betaler ca. $0,44 pr. klik på en fb kampagne lige nu.. Det er mænd og kvinder i Danmark over 18år.. Det synes jeg selv er en rimlig pris at give for et klik. På adwords betaler jeg ca. 5-8,70kr pr. klik.. Men det er selvfølgelig mere målrettet.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Zacho:

Hej Nicolaj.

Jeg betaler ca. $0,44 pr. klik på en fb kampagne lige nu.. Det er mænd og kvinder i Danmark over 18år.. Det synes jeg selv er en rimlig pris at give for et klik. På adwords betaler jeg ca. 5-8,70kr pr. klik.. Men det er selvfølgelig mere målrettet.

Det lyder halv dyrt i mine ører. Har du prøvet at sætte prisen ned? Kender selvfølgelig heller ikke til dine ambitioner.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj B. Müllertz:

Kan du evt. fortælle lidt om hvor dine annoncer og hvordan de blev vist for de der 2.- pcp?

 

Hej Nicolaj

Ifølge FB er annoncen blevet vist på "Annonceområde" og "Startside".

Vi brugte annoncen i forbindelse med en konkurrence (og samtidig tilmelding til vores nyhedsbrev). Det sjove er (hvad jeg ikke vidste da jeg gik i gang) at prisen på FB Ads falder hen af vejen, hvis din annonce har en høj relevans for målgruppen. Det betød reelt at da vi valgte at fokusere på et bestemt køn og en smallere aldersgruppe, blev vores CTR højere, og dermed røg CPC stille og roligt ned hen af vejen (jeg er ikke ekspert, men mener det er sådan det hænger sammen). ;-). Og idet konversteringsraten desuden var LANGT bedre for den smallere målgruppe, fik vi en langt bedre pris pr. tilmelding.

Håber det kan bruges til noget?

Morten Stengaard

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Igen mange tak for god information Morten :)

Jeg vil lige prøve og undersøge markedet lidt mere, om der evt. var andre communities jeg kunne få noget godt ud af.. Men i hvert fald så tak for informationen :)

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper..

Jeg har tilføjet dig Msn, ville være dejligt med lidt hjælp :)

 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)