Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg give for klik annoncer? hvor meget kan de presses ned!

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv tak. Hvis du finder nogle god priser på andre communities så hører jeg naturligvis gerne om dem. ;-) Når det er sagt, så er der meget der tyder på at Facebook er det billigste sted at købe trafik lige nu (så længe det varer), og jeg har i hvert fald ikke hørt om lignende priser andre steder.

Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg ejer websitet MusicUpdates, der i hele juni måned kører et tilbud, hvor vi tilbyder annoncering på vores hjemmeside for kun 0,50 kroner pr. klik!
Ring til mig på +45 31 55 60 03, for at høre nærmere om siden, eller evt. nærmere om et uforpligtende tilbud.

Med venlig hilsen:

Sune Madsen
Chefredaktør | StarMedia 

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Med den rette reklame og med den målgruppe, så burde det ikke være et problem at få din klik til at koste 60-70 øre på Facebook. 

 

 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder det realistisk, at jeg på facebook kan få en annonce vist 71.000 gange for 25kr om dagen? Min målgruppe er 15-20 år som er på en ungdomsuddannelse, og det gav en målgruppe på 39.000 personer. Det lyder helt vildt synes jeg? 

Dbh. Mathias Fisker

www.spin27.dk , www.studie-kalender.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

slå til inden det ændre sig!!

 

generelt.. alt annoncering på Facebook skal foretages inden udgangen af i år. Det svenske kontor som skal varetage salget i norden åbner i September måned. Oktober er der kommet styr på salg af kampagner på Facebook, og November åbner kontoret i DK, og så er det slut med den slags billige kampagner på facebook...

 

Til info, fra en X-MySpace Salgschef.. ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj

Vi har en database med over 14.000 e-mail på artobrugere, som har takket ja til at modtage reklamer fra os. Du kan eventuelt skrive til os via www.secia.dk. Modtagerne er samlet via www.artowidgets.dk og tidligere artosider vi har haft (artoedit, artoprofildesigner, artosecia m.f.).

Så kan vi finde en eller anden skide god pris på det.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)