Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogøring i Navision

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er begyndte at bogføre i Navision, menhar opdagetde bilags nummre Navision tildeler, findes allerede indenfor samme regnskabsperiode, som jeg fandt ud af ved at navigere. Det var lidt dumt at jeg opdaget det efter jeg havde bogført ca. 120 bilag. hvad gør jeg nu ? er det muligt at jeg kan slette alle de bilage og start forfra?

Jeg ved at jeg kan lave modpostering og udligne dem jeg har bogførte men jeg tror det vil blive noget rodet.

hvad kunne man gør her?

 

Hilsen

Tilmeldt 30. Mar 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg mener du kan gå ind under menupunket journaler og finde den journal du netop har bogført (eller de journaler), når du åbner journalen får du mulighed via en knap at tilbageføre bilag.

Det plejer at virke ganske udmærket

Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, dvs. at jeg skal eller kan tilbageføre alle 120 bilag jeg har oprettet og start igen med korrekte bilags nummre igen? kunne man ikke bare opdatere bilags numrene på et eller andet måde?

 

Endnu et spm. er at jeg bogfører bilagene i købs modulet og de får tildelt et navision bilgsnr, men der er også faktura som ikke kan oprettes og bogføres i købs modulet og derfor skal de bogføres via financekladen, problemet her er at nummerserien i financekladen og købs modulet hænger ikke sammen.

F.eks. jeg opretter 5 bilag i købs modulet og så er der en der skal bogføres via financekladen og financekladen giver det et nummer der hedder 1 eller 9 osv. spm. er skal det ikke give et nummer der hedder 6, da sidste anvendt nummer var 5 i købs modulet? for ellers vil jeg igen ende med samme bilags nummrene.

Og så siger den at man kan kun tilbageføre poster der er bogført fra kladde, dvs. dem jeg har bogført fra købs modulet kan ikke tilbageføres? jeg sidder bare fast i det nu.

Hilsen

Tilmeldt 30. Mar 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Du er velkommen til at ringe til mig, så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig med at få det sat hensigtsmæssigt op.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)