Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Solcenter eller ej?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Winther & Winther:

Men da jeg tænkte over dit navn, så tænker jeg på en idé jeg havde for ca ½ år siden.
Nemlig at investere i nogle sodavands automater, smide dem i et solarie (hehe), motionscentre eller indkøbscentre osv.

Ved ikke om det var noget  for dig?

Nu stiller Coca Cola Company eller Pepsi disse automater gratis til rådighed, hvis der bare er trafik eller medarbejdere nok. Så dumt at investere i sådanne, for tvivler på du kan hamle op med dem...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil vide noget om solcentre, hvordan og hvorledes. Så kontakt Tropicsun.com og ta en snak med Michael Grau. Han er pisse dygtig og hjælper dig igennem ALT. Ring og hør om evt muligheder. Han har ikke 1 center der ikke giver overskud.

Martin Grove
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Nu stiller Coca Cola Company eller Pepsi disse automater gratis til rådighed, hvis der bare er trafik eller medarbejdere nok. Så dumt at investere i sådanne, for tvivler på du kan hamle op med dem...

Aha.. Havde ellers kontakt med nogle Key Account managers fra Faxe, og de hentydede slet ikke at de ville stille noget som helst til rådighed.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Winther & Winther:

Fashion-Seller:
Nu stiller Coca Cola Company eller Pepsi disse automater gratis til rådighed, hvis der bare er trafik eller medarbejdere nok. Så dumt at investere i sådanne, for tvivler på du kan hamle op med dem...

Aha.. Havde ellers kontakt med nogle Key Account managers fra Faxe, og de hentydede slet ikke at de ville stille noget som helst til rådighed.

Faxe er os et dansk brand. De har distributionen af Pepsis produkter i DK. Men de er også meget bagefter ofte, ellers læg mærke til hvilke øl/sodavand der sælges flest steder.

Coca Cola stiller automaterne til rådighed, og der kan findes mere info på deres danske site eller på Carlsbergs hjemmeside.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Faxe er os et dansk brand. De har distributionen af Pepsis produkter i DK. Men de er også meget bagefter ofte, ellers læg mærke til hvilke øl/sodavand der sælges flest steder.

Coca Cola stiller automaterne til rådighed, og der kan findes mere info på deres danske site eller på Carlsbergs hjemmeside.

Ser nu ellers flere Faxe end Cola automater.

Men tak for tippet Smile

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Winther & Winther:

Fashion-Seller:

Faxe er os et dansk brand. De har distributionen af Pepsis produkter i DK. Men de er også meget bagefter ofte, ellers læg mærke til hvilke øl/sodavand der sælges flest steder.

Coca Cola stiller automaterne til rådighed, og der kan findes mere info på deres danske site eller på Carlsbergs hjemmeside.

Ser nu ellers flere Faxe end Cola automater.

Men tak for tippet Smile

Kan da godt være Bryggeri Gruppen er ved, at vågne lidt op... Det skal jeg ik kunne afvise. Men er sikker på de os stiller automaten til rådighed hvis det er... Og så vil en kommission aftale være langt mere profitabel end, at købe de dyre automater...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)