Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er siderne værd?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har 2 hjemmesider, hvor jeg ialt bruger 15K + moms pr. måned på PPC og tjener 40K + moms pr. måned via affiliate links. Hvad er de værd og kan de sælges?

Der er begge sider, hvor brugeren kommer via PPC og (forhåbentligt) klikker videre igennem et affiliate link. Der er derfor minimalt vedligehold.

Jeg startede op i december 2008 med 10K til PPC, men på grund af bagudbetalingen fra affiliatenetværket er det først de seneste måneder jeg har brugt 15K på PPC og dermed 40K i indtjening.

Jeg tror jeg har nået loftet på hvad jeg personligt kan generere af omsætning på disse 2 hjemmesider, hvilket giver et overskud før skat på 25K + moms pr. måned. Derfor kunne jeg godt have interesse i at sælge og få nogle penge fri til andre projekter Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Om siderne har værdi for mig ved jeg ikke  , jeg ,Tror derfor det er en god ide du poster et links til hvilke hjemmesider - blog , det er du ønsker at sælge.

jeg er meget interesseret i at købe blog omhandlet indenfor mit emme striptease , danse ., erotik , model mv.

Selvfølgelige vil andre være interesseret i at købe andre hjemmesider - blog der omhandler det produkt de sælger inde på deres hjemmeside.

 

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

du må gerne sende mig en link til siderne og lidt mere info omkring økonomi og hvor gamle de er og hvad du bruger af tid på at opdaterer dem

til varerpartier@gmail.com

hilsen

thomas

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er hermed gjort Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det er desværre ikke striptease Wink

Domænerne sidder i min signatur, men meningen med denne tråd var mere en pris ide inden en eventuel annonce i virksomhedsbørsen.

Bedste hilsner,

Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Sverige
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor sælge en passiv indtægt på 25K om måneden?
Det lyder lidt sort :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

De 3 hjemmesider der er i din signatur, synes jeg virker mega uoverskuelige. Er det virkelig dem du har for 40 k leads om måneden på? Det virker vildt. Personligt ville jeg lukke dem ned med det samme, hvis jeg endte på en af siderne. Men hvis de virkelig har den indtægt som du siger, kan man jo kalde dem for en usleben diamant, som ville kunne være et godt køb for en iværksætter med et godt mod og forstand på brugervenlighed og selvfølgelig PPC Marketing.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Men på trods af din indtægt på siderne, tror jeg ikke du ville kunne sælge siderne for særlig meget, eftersom det jo er sider som er forholdsvis nemme/billige at få produceret selv. Så er der selvfølgelig markedsføringen osv. Men det kommer jo ud på et om man starter for ny eller overtager en af dine sider. Det afhænger jo af den enkelte person der skal køre projektet

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Orange Media:

Hvorfor sælge en passiv indtægt på 25K om måneden?
Det lyder lidt sort :)

Nej der er ikke noget sort i det :)

Jeg ved heller ikke om jeg vil sælge. Jeg har endnu ikke taget penge ud af firmaet og har lige fundet ud af at hvis jeg ændrer selskabet fra I/S til APS inden 2010, så skal jeg kun betale 25% i aconto skat.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Falther:

De 3 hjemmesider der er i din signatur, synes jeg virker mega uoverskuelige. Er det virkelig dem du har for 40 k leads om måneden på? Det virker vildt. Personligt ville jeg lukke dem ned med det samme, hvis jeg endte på en af siderne. Men hvis de virkelig har den indtægt som du siger, kan man jo kalde dem for en usleben diamant, som ville kunne være et godt køb for en iværksætter med et godt mod og forstand på brugervenlighed og selvfølgelig PPC Marketing.

Hej Martin,

Det er de 2 første sider, den tredje er lige kommet til. 50% gør som dig og lukker siden med det samme, men de sidste 50% klikker videre igennem et lead. Jeg bruger som sagt ca. 500 kr. om dagen på PPC, men kan se at jeg får mere og mere direkte trafik.

Lead indtægter:

Maj: 39.713,35 + moms, juni: 36.782,80 + moms, juli (6 dage): 11.777,60

Jeg har lige haft daglig omsætningsrekord i dag: 4.138,70 Big Smile

Siderne har taget mig ca. 1 time at lave ved hjælp af en skabelon. Jeg har ingen erfaring/interesse i programering og design, min styrke er nok mere at finde de rigtige søgeord. Men det koster jo hurtigt 100K at få lavet en ordentlig side/design.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)