Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress hjælp

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha. Det svarer jo næsten til at påstå, at der ikke findes eksperter i webanalyse, hvis de bruger Google Analytics - det er jo gratis og alle kan installere det. Eller i at udvikle hjemmesider - de bruger sikkert bare PHP eller andet open source, som de ikke selv har udviklet, eller de bruger ASP.NET med Visual Web Developer, som også er gratis. :-)

Så en ekspert er vel ikke nødvendigvis en der laver alt fra bunden selv.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jan 08
Indlæg ialt: 324
Fra  esbjerglive.dk Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian er da sikkert ekspert indenfor sit felt. Men det berettiger ham stadig ikke til at tage kredit for andres arbejde...

// Peter

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tråden startede med en efterlysning af en god guide, hvilket jeg henviste til.

Hvornår er man ekspert, ja det ved jeg da ikke, jeg skriver sådan fordi Brian har laveret en mængde gode guider, som jeg har lært af.

Jeg kalder mig på ingen måde selv ekspert i wordpress, hvor har du det fra???

Pixel Point : Jeg vil glæde mig til en masse ekspert guider fra din side, så jeg måske også en dag kan kalde mig ekspert i wordpress.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Wordpress kan jeg desværre ikke give dig en online guide til. Men hvis du har mod på at bruge Joomla! istedet, så kan jeg hjælpe dig hele vejen :-)

Jeg har for få uger siden lancheret siden joomlatutorials.dk , hvor jeg har samlet en række videotutorials, samt selv skrevet på den gode side af 20 sider omkring emnet. 

Har du brug for hjælp til opsætning af wordpress, så skal jeg dog gerne være behjælpelig.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Pixel Point:

Surftown har jeg ikke noget umiddelbart forhold til, bortset fra at jeg ved at deres support er rigtig dårlig og jeg derfor altid har fravalgt denne.

Hej Pixel Point,

Hvis det er det eneste som afholder dig fra at prøve Surftown, så synes jeg nu alligevel at du skal prøve os næste gang! Vi har nemlig arbejdet utrolig hårdt med supportoplevelsen, og de positive resultater kan du læse om på Trustpilot: http://www.trustpilot.dk/review/www.surftown.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)