Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ny shop

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Ja kan god se ”problemet” og du har fuldstændig ret, man kan ikke købe 6 tallerkner for 60,00 J

Jeg vil gerne nå det laveste prispunkt pr. produkt så jeg kan vælge at gøre følgende.

1: enten at sælge dem ”løse” så kan kunde selv bestemme hvor mange der skal bruges, det giver bare lageret en ekstra udfordring vedr. pakning, det skulle jo ikke gå i stykker ved forsendelse.

2: jeg kan skrive at prisen er pr. stk. og der minimum kan købes hele æsker 3 eller 6 stk. (gæller alle vare)

 

He he helt hjemmelavet er logoet ikke, men hvis du har en fed ide, så send mig et oplæg med en pris, før jeg laver visitkort osv.

 

Hilsen Claus

PS Du sletter produkter i indkøbskurven ved at klikke på skraldespanden.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus..

Jeg kan altså ikke se nogen skraldespand?.. Er det mig som er helt væk eller?.. Jeg sidder med Firefox eller safari.. Kan altså ik se noget.. Måske skulle du overveje et lille rødt x ved siden af produktet ude til venstre.

Mht antallet.. Så ville jeg som kunde blive mest glad for at se hvad selve pakken kostede.. da jeg alligevel ikke har mulighed for at købe 1.. så kan stykprisen være ligemeget. Du har jo stadig besparelsen.. for eks.. 6tallerkner 450kr.. du sparer xxx.. Eller.. normalt pris 650..
Det er fint nok du sælger i pakker ..det andet bliver nok lidt bøvlet.

Man bliver ihvetfald snotforvirret når der står 50kr og så bliver prisen 6 doblet..

Dit forslag mht logoet er noteret :) .. jeg sidder lige med 1000 billeder jeg skal have kigget igennem fra et arrangement.. men bagefter vil jeg da prøve at kigge på det :)

Fra Allerød
Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Tak for dine ”skud”

Jeg går straks i gang med at rette.

 

Hilsen

Claus

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Colorized:
Ellers er de andre ting blevet sagt.. skriften er for stor.. og så skal du hyre mig til at lave dig et nyt logo.. for det der holder altså ik helt.... sorry.. men når man snakker italiensk design .. så holder det ik at have et logo der ser lidt hjemmelavet ud :) ..

 

Hep dér er jeg helt enig. :-) Nyt logo, og et andet billede foroven. Det minder mig for meget om en efterladt fest med sjatter i glassene.

Og så husk lige at rette kategorien 'sølvbestik', for det er jo ikke sølvbestik du sælger!!!

Og så synes jeg kassen ligner mere et højhus, kunne den måske ligne mere et gammeldags kasseapparat, så ville man måske lettere 'læse' den.

Og så staves peber kun med et b.

Og så virker de der udstregede røde priser altså ikke på mig. tværtimod. Er de nødvendige? og hvad er det for en pris du har streget? Det får det hele til at ligne lidt et ophørsudsalg.

Ellers fede produkter, held og lykke med det.

Fra Allerød
Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Det er EPNS (electro plated nickel silver) (36 micron sølv) ville den korrekte betegnelse være sølvplet (kan se du ved hvad du snakker om J)

Vedr. priser, så er de røde oversteget priser vejl. priser/butikspriser. Jeg har prøvet at forklare ”konceptet” i generelle informationer på shoppen. Giver det mening?

 

Ps. Skal nok også rette stavefejl J

 

Hilsen

Claus

Fra Allerød
Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Hvis du ser på antal / opdatere og der under, er der en firkant og der under igen, er skrallespanden J

Du kommer bare tilbage når du har noget spændende.

 Vender lige idéen med at sætte prisen pr. pakke ind i stedet for prisen pr. stk.

Vi snakkes ved.

Hilsen

Claus

Fra København K
Tilmeldt 20. Oct 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg tror de fleste ved hvad du mener hvis du skriver sølvplet eller forsølvet. Nikkel er dog ikke en god klang i mine ører, men det har du forhåbentlig undersøgt?

Jeg tror osse at 'rustfrit stål' er mere forståeligt i DK end 18/10 når nu vi er ved det. :-)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)