Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når begge er selvstændige - kan man få tid til børn?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Korntved (Lillian Pabst)
Var der ikke en dedikeret MLM gruppe hvor du og alle andre MLM folk kan forsøge at hverve medlemmer til jeres pyramider?
Så syntens jeg ærligt talt at du skulle holde dig til den!

Hej Helle

Beklager den første linie, men jeg ser rødt når jeg støder på de MLM folk og jeg er ellers et meget glad menneske men godt at læse at det ikke var noget for dig.

Det er en super tråd du har fået startet her, om et emne der er meget relevant for mange familier inkl. min egen, så nu vil jeg trække min bedre halvdel til skærmen og få hende til at læse din tråd det skal nok give anledning til en god snak :-)

Held og lykke med dine planer.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Jeg er helt enig med dig i at skal du have succes, skal du vælge med hjertet - og ikke gå halvhjertet ind i noget, men vælge at gøre det du brænder for.

Jeg er sikker på at du kan få succes, og glæder mig til at følge dig fremover - og når du har åbnet dit webbutik vil jeg gerne have et link, måske du kan tilbyde noget, som jeg kan købe hos dig.

Ha' en dejlig sommer Smile

 

Med venlig hilsen

Lillian Pabst

Fra Fredensborg
Tilmeldt 11. Jul 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Spørgsmålet er vel også hvad du ønsker dig mest lige nu - ro (også økonomisk) til at få børn eller bruge din energi på at få en forretning op at stå?  Det er ikke uforenelige størrelser, men måske vil det give de bedste betingelser for en kommende familieforøgelse, hvis du bliver i dit job mens du får børn og altså ikke skal gå og tænke på, om der kommer kunder nok i næste måned (afhænger selvfølgelig også af såvel mængden af is i maven samt din kærestes indtægt - kan den bære både opstart af din virksomhed og familieforøgelse igennem?).  

Når det så er sagt, så giver livet som selvstændig langt større frihed - også til at være noget for dine (kommende) børn og mand - når du får kunder nok, kan du jo i princippet selv bestemme dine arbejdstider - evt. hyre en til at tage ydertimerne mv. og så bliver det måske på sigt realistisk at du kan holde barsel også (læste lige i dag at en del selvstændige faktisk holder mindre barsel - noget med hver femte holder meget kort tid - suk!)

Uanset - hvis du starter som selvstændig, så husk at holde fri (også fra mobil og pc) når du har fri - sammenblandingen af arbejde og fritid er i længden uhensigtsmæssig for de fleste.. Held og lykke med det hele :)

P.

 

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)