Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

stokertraepiller.dk webshop sælges!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

I købet medfølger der:

Funktionel hjemmeside
5 domæner
Lagerhotelkontakt
Leverandørkontakt
Programmørkontakt
Revisorkontakt
Outlook mail tilknyttet hoveddomænet
Råd og vejledning under opstart

Træpiller sælges på en palle hvor der ligger 48 sække á 20 kg. Disse paller bliver bestilt hjem til vores lagerhotel, hvor pallerne bliver opbevaret indtil de bliver solgt. Man sender blot en mail til lagerhotellet, hvorefter de klarer transporten. 
Hjemmesiden er nem at finde rundt på. Designet er rigtig flot og vi har fået meget ros for det. Adminsiden er meget nem at håndtere; en ordre kan i princippet håndteres med blot to museklik.

På trods af stort set ingen markedsføring er der allerede blevet skabt en omsætning, og med den rette markedsføringsindsats er der rigtig gode muligheder for at skabe en høj og tilfredsstillende omsætning.

Virksomheden sættes til salg, da vi ønsker at bruge vores tid på andre projekter. Hjemmesiden og selve konceptet står helt færdigt, således at det kan tages i brug med det samme. Vi har selv gennemtestet systemet, og det virker perfekt.

 

Pris er til diskussion!

Tilmeldt 6. Jul 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, du maa meget gerne sende noget mere information, inkl. omsaetning, pris, omkostninger, markedsfoeringsaktiviter til dato..

til madsfj@gmail.com

 

mvh

 

Mads

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

 

også mere info med omsætning priser varelager osv

 

til

varerpartier@gmail.com

 

hilsen

thomas

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Mere info her også...

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Du må også gerne sende til ke(a)brygladen.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg kunne godt være interesseret, og vi kan lave en hurtig handel.

Ring 60191144 for en hurtig handel og send gerne mere info til info@sikkerhedseksperten.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmmm...hvor mange gange sælger du, og har du solgt konceptet?

Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Beklager alt alt for sene svar. Men er ikke så ofte her på Amino.

Hjemmesiden er stadig til salg til utrolig billige penge. Vil du blot gerne købe leverandørkontrakten, så kan det også lade sig gøre utroligt billigt.

Send mig gerne en privat besked her på Amino, hvis du interesseret.

Mvh Thomas

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Hej alle

Dette er især rettet til dem der ikke køber Thomas´ stokertraepiller.dk

jeg synes efterhånden at jeg har set en del billig-brænde-webshops til salg her på Amino. Netop derfor prøvede jeg for noget tid siden også at undersøge hvad der skal til for at starte noget lignende op fra bunden. 
Det handler selvfølgelig i høj grad om at finde de rette leverandører, men dem er der godt nok også mange af! Kig i sær mod Østeuropa. Jeg fandt på en eftermiddag 5 leverandører der er meget villige til at handle. 

Som udgangspunkt lærte jeg at man kan regne med et dækningsbidrag på 30-50% af udsalgsprisen - og det er før der er påbegyndt egentlige forhandlinger med leverandørerne. 

Det er min opfattelse at du kan få de fleste leverandører til at stå for alt - inkl. transport. Der kan vist være 28 paller i en lastvogn.

Vi gik ikke igang, da en nærmere undersøgelse af markedet viser at der er rigtig mange om budet. Der er RIGTIG mange der sælger brænde, og der er mange træsorter man skal have på lager.

Men når der er sagt, så er de fleste hjemmesider der sælger brænde ret dårlige. Så har man forstand på ehandel og har et godt øje for design, så tror jeg der er gode muligheder. Især hvis man kombinerer det med andre relaterede produkter.

Håber i kan bruge mine tanker og erfaringer til inspiration.

Hilsen Morten  

Tilmeldt 13. Dec 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Det rimelig dårlig skik at skrive sådan et indlæg, når vi prøver at komme af med vores forretning. Vi har tjent fine penge på det, og vi har da også nogle venner i faget, som i dag tjener utroligt godt på at sælge træpiller.

Vores koncept er meget enkelt, og vi har automatiseret det meste, for dermed at mindske omkostningerne. Har man en god forståelse for e-handel, så er der ihvertfald god potentiale med at udbygge hjemmesiden med relaterede produkter som Morten også skriver om.

Mvh Thomas

 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)