Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPER sælger søges til god provison

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jagten på Danmarks supersælger nummer 1. startet!!

Vi er en ny startet virksomhed med stort potentiale, hvor vi værdsætter vores ansatte meget højt, vi søger sælgere i henholdsvis Sydjylland, Nordjylland, Fyn samt Sjælland.

Jobbet består i opsøgende salg både til private samt erhverv, med salg af et super spændende og banebrydende produkt, som ligger noget højere i kvalitet end andre på markedet.

Yders attraktiv provision til den rette samt andre goder

 

Send os en ansøgning på job@pro-tect.nu

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ham har jeg godt nok lige ansat, så ham får du ikke! Jeg har dog tilbudt ham en blanding af fast løn og provision. Smile

Men hvis du kommer lidt mere ind på hvad det er der skal sælges og hvilke muligheder der er for at tjene en god månedsløn på det vil jeg forvente at du får flere end de cirka 0 henvendelser du har fået på nuværende tidspunkt Stick out tongue

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk kunne jo også henvende sig på mail hvis de havde spørgsmål.. ikke så svært

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - mon ikke det omhandler salg af vidunderstøvsugeren?, det ville jeg næsten tro.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

EagleGolfShop:

Folk kunne jo også henvende sig på mail hvis de havde spørgsmål.. ikke så svært

Det var nu ikke for at være træls, men jeg tænkte at det ikke kunne være så svært at fortælle en smule mere om produktet her på Amino, det ville ganske givet gavne dine chancer for at få nogle henvendelser.

Fortsat god weekend (de sidste 12 minutter)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så blev jeg alligevel nysgerrig. Leder pt. efter job som sælger. Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om jobbet.

Jeg kan fanges på: tub@stofanet.dk

Mvh Torben

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

nemmere hvis i lige sender mig en mail på job@pro-tect.nu, vi får en del henvendelser, så det er nemmere at sortere i hvis i skriver på denne mail.

Fra Thisted
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 79
Fra  Apps4all ApS Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Men hvis du kommer lidt mere ind på hvad det er der skal sælges og hvilke muligheder der er for at tjene en god månedsløn på det vil jeg forvente at du får flere end de cirka 0 henvendelser du har fået på nuværende tidspunkt Stick out tongue

Helt enig!

Hvis man søger "den bedste" sælger får man ham ikke ud af skabet blot ved at skrive en nystartet spændende virksomhed.

Hvilket produkt er der tale om?

Hvad kan i tilbyde den super sælger som i søger, som han ikke kan få andre steder?

Kort sagt, hvorfor skal man ulejlige sig og sende en mail til jer - ud over at være nysgerrig?

Jeg mener ovenstående er det mindste man kan forlange hvis indlægget skal tages seriøst

Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Taj nu er det sådan at det ikke er mig der søger arbejde, og hvis man virkelig ikke gider gøre sig den ulejlighed at sende os en mail fordi man evt. kunne være interesseret.. så er det sku nok ikke dig vi søger. Vi søger en der er opsøgende og nysgerrig, ikke en der sidder på sin flade røv og håber på at det hele kommet til en

Tilmeldt 6. Aug 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er en utrolig arrogant holdning at have. Enhvert seriøst firma stort som lille, ville bruge bare 5min på at skrive bare en smule om hvad jobbet indebar. Super sælger kan dække over rigtig rigtig mange ting. Dit indlæg får mig til at tænge mlm eller anden lyssky forretning. Hvad er det der gør at stillingen ikke kan tåle at komme frem i lyset. Det må da være utrolig tidskrævende at skulle besvarer alle dem der slet ikke er i nærheden af at være kvaliceret. Men ok det er også sommer og mange har ikke noget og lave. Smile

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)