Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der Amino-fredagsbar igen!

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Maden på Karrierebar er i den mellemdyre ende, jeg mener vi gav 750,- kr. for en tasting menu (den dyreste og mindre kan selvfølgeligt også gøre det).

Mener ikke prisen på drikkevarer var specielt horrible, så man kan jo starte der og fortsætte et andet sted. Der er jo nok at vælge imellem i området.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan desværre ikke på fredag.

Men få fastlagt en dato for en fredag i august når i mødes så er jeg på.

Lad os få gang i Amino-Fredagsbarene igen.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København
Tilmeldt 12. Aug 08
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er grøn på amino, men garvede netværker, hvis jeg kan få det hele til at gå op i en højere enhed så dukker jeg bestemt også op. Håber bare ikke det bliver for tidligt da jeg har en butik der skal lukkes først.

Mvh Helle Thygesen

www.detalje.com

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

FruThygesen:

Håber bare ikke det bliver for tidligt da jeg har en butik der skal lukkes først.

Vi (Jonas og jeg) regner med at blive til engang ved 20-21 tiden, vi skal til Jylland bagefter og vejene er lidt sjovere at køre på hen ad aftenen fremfor lige efter fyraften, men jeg kan selvfølgelig ikke sige hvor længe de andre bliver.

Udover det skal det nok blive super spændende at møde nye folk :)

Er vi efterhånden blevet 100% enige om tid og sted?

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 02:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er interesseret i at komme :-)

Dog er det vigtigt for mig mht. tid? Hvad tid ?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :

mrpassion:

Jeg er interesseret i at komme :-)

Dog er det vigtigt for mig mht. tid? Hvad tid ?

Snakken gik på at det skulle være klokken 17, men som nævnt ovenfor så behøver du ikke blive væk bare fordi du ikke kan nå det helt til klokken 17 :)

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder interessant med sådan et Amino-møde. Godt initiativ. Jeg og min kollega overvejer meget kraftigt om vi skal møde op...

Vi vil dog ikke ha' noget i mod at tidspunktet blev rykket lidt frem til fx kl 15. eller 16. Så man umiddelbart ikke behøvede at deltage i selve middagen, men blot møde en masse spændende folk over en fyraftens-drink. Men det var måske blot et input til en anden god gang... 

Er der nogen der har styr på hvor mange der kommer?  

Jeg deler også tips og links på:
http://twitter.com/nicolaij

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber der bliver god tilslutning og at håber der bliver arrangeret en fredags bar igen på et senere tidspunkt, jeg kan ikke komme til københavn d.24 men vil gerne støtte op om iden hvid muligheden bydder sig på et senere tidspunkt.

Ha en god fredags bar.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg håber på at det passer ind i min kalender på fredag. Jeg satser ihvertfald på at komme :)!

Mange hilsner,

Christian 

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Nicolai Johannesen:
Vi vil dog ikke ha' noget i mod at tidspunktet blev rykket lidt frem til fx kl 15. eller 16. Så man umiddelbart ikke behøvede at deltage i selve middagen, men blot møde en masse spændende folk over en fyraftens-drink. Men det var måske blot et input til en anden god gang... 

Er der nogen der har styr på hvor mange der kommer?  

Det er jo netop det som er det dejlige ved amino-baren - Man dukker bare op. Der er ikke noget med at man skal huske at tilmelde sig og så komme til et eller andet givent tidspunkt. Det vi plejer at gøre er, ligesom Anja har gjort i starten af denne tråd, at der kommer et tidspunkt på bordet hvorfra man ihvertfald ved at der er nogen. Men hvis I f.eks. gerne vil komme allerede kl. 16, så kan I jo bare komme kl. 16 og så skrive herinde at I allerede er der fra det tidspunkt af. Så kan det jo være at der er andre som også har lyst til at komme tidligere.

Jeg regner selv først med at komme et sted imellem 17 og 18.

/Jesper

Side 3 ud af 6 (55 indlæg)