Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi bytte??

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg ved der er rigtig mange ressourcer gemt herinde, der kan hjælpe med at optimere vores forretninger. Men indimellem kan det være svært at sætte fingeren på hvad der helt konkret kan hjælpe med at øge konverteringen, skaffe flere salgsmøder, optimere SEO delen etc.

Jeg ved også at jeg kan tilbyde nogle ret unikke produkter / løsninger.

Det er alt fra Virtuelle Rundture til elektriske løbehjul Se evt. www.wideeyes.dk og www.aaimport.dk for mere info.

Så min opfordring kommer herved:

Har du - med dine kompetencer - nogle konkrete forslag til hvordan du kan forbedre enten AAimport eller WideEyes - og har du lyst til en byttehandel - så kontakt mig og lad mig høre om vi kan hjælpe hinanden her i løbet af sommeren :)

Med venlig hilsen

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ville gerne tage mig af jeres seo del i form af en byttehandel, syntes du har en del gode ting på dine links.

Du kan kontakte mig direkte på amino med en pm eller på min mail senna(snabela)mirus-seo.dk

Så kan vi jo tage det derfra og se om vi kan finde ud af noget.

 

mvh

christian senna

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Har du et telefonnummer jeg kan fange dig på? Alternativt er du velkommen til at ringe på 70 21 29 29. og spørge efter mig - Morten Smile

Hilsen Morten

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har sgu' altid godt kunne tænke mig et løbehjul Smile

Jeg læser informationsvidenskab på Aarhus universitet, men har masser af fritid og mener, at jeg kan byde ind med en masse ting.

Blandt andet laver jeg hjemmesider, tekstforfatter, rådgiver virksomheder i valg af IT-systemer og meget meget mere.


Du kan evt. kontakte mig på Rasmus[at]hoeks.dk

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg har sendt dig en email Smile Hele tråden og forslaget er jo ret åbent og ukonkret. Det er med vilje, for jeg prøver at skyde bredt. Du har sikkert en masse kompetencer som kan hjælpe os med at øge vores salg, så jeg vil gerne vide hvad du konkret kan hjælpe med - og selvfølgelig hvilke af vores ydelser du er interesseret i?

Jeg vil gerne have dig - og alle andre Aminoer - til at fortælle hvor dårlige vores site, tekster, design, grafik, opbygning, seo, HTML koder etc. er, - og så hvordan du kan forbedre det.  

Med venlig hilsen

Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Vi har allerede fået et par henvendelser - og tak for det :)

Hvis der er nogen der vil have lidt inspiration til hvad vi kunne have brug for, så er her et par eksempler:

- Professionelle tekster

- Opsætning/design af brochurer

- Vi har et nyt projekt ¨på vej - nemlig salg af ladcykler med hjælpemotor. Her skal vi have lavet nyt desig til shop inkl. tekster, grafik etc.

Bare forslag og inspiration hvis der er andre der kunne være interesseret :)

Hilsen Morten

Fra Valby
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg ved ikke om du blot er dig selv eller har en organisation bag dig. Jeg leverer personaleløsninger til mindre firmaer, f.eks. personalehåndbog, juridisk korrekte ansættelseskontrakter, kortfattede og letforståelige beskrivelser af f.eks. ferielov, barselslov osv., sparring omkring virksomhedsudvikling, jobannoncer m.m. Kort sagt hele den palette en personalemedarbejder ville levere - og så kun i overensstemmelse med DIT behov. Se www.arnold-ulv.dk hvis du vil være klogere.

Jeg synes at dette er en fantastisk idé - vi kan alle så meget som hinanden mangler/kan bruge og især nyopstartede har TID til at indgå handler med deres kompetencer for modydelser. Jeg selv er fint booket op, men der er jo masser af timer i døgnet, så det går nok.

Kontakt mig på mail@arnold-ulv.dk, hvis du er interesseret i dialog :o)

Mvh. Mette Arnold - Arnold & Ulv

 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis du en dag får bilruder på dine køretøjer, og de så skal skiftes! så er jeg online hehe ellers fed tråd

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Jeg er ikke alene om firmaerne, men vi er på ingen måde store nok til at vi har et HR behov. Desværre. Men jeg er glad for at høre at du er med på ideen.

Tidligere var vi med i www.absi.dk, der er baseret på barterhandel. Desværre viste det sig at der er lige så meget arbejde i at sælge vores løsninger herigennem som "ude i den virkelige verden", så fordelene var svære at få øje på. Men konceptet synes jeg er rigtig interessant :)

Med venlig hilsen

Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

 

Jeg vil ikke have noget, men jeg kan godt forstå at du spørger.

 

Meget kort, før du kontakter mig.

 

Wideeyes.

Jeres hjemmeside udnytter ikke jeres Wauuw-effekt som produktet har. Derfor fanger I ikke jeres potentiale kunder på side 1.

 

Aaimport.

Hjemmesiden er ikke bygget op ud fra det formål at afdække jeres primær målgruppe, derfor går kunden. Der er også en anden ting, men den kan vi altid snakke videre om.

 

Mit råd til til alle Aminoer Big Smile

I må ikke tro, at I sælger et produkt eller service, I afdækker behov. Derfor er det også vigtigt, at jeres hjemmeside afspejler dette.

 

Har jeg fanget din interesse, så du velkommen til at kontakt mig nu.

 

I har et kæmpe marked, med plads til yderligere succes.

Held og lykke.

Med venlig hilsen

 

Glenn Kibsgaard.

Klik på kibsgaard

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)