Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magasin skabelon/creator søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal igang med et online magasin, men hvor kan jeg finde nogle (gratis) skabeloner eller en "Magazin Creator" eller noget andet der kan lave .pdf filer. Der er for få funktioner i PowerPoint selvom jeg har brugt det før.

Fra København
Tilmeldt 14. Jun 08
Indlæg ialt: 389
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal bruge noget så det er let at designe magasinet før man fx. bruger Flipmaker til at publicere det.

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan hente en gratis pdf printer fra www.cutepdf.com og printe dine filer til PDF fra det software du i dag bruger til at skrive/designe dit magasin i.

Hvis du vil arbejde med design og DTP af dine magasiner selv, frem for at lægge det ud til et grafisk bureau, kommer du nok ikke uden om nogle af Adobe produkter. InDesign er vist med i størstedelen af deres CS pakker.

http://www.adobe.com/products/creativesuite/

Mvh.

Rafal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej routes4you,

Nu ved jeg jo ikke hvad dit indhold skal være og på hvilket niveau du skal lave magasinet, men går ud fra, at det er noget, som skal sælges.

Jeg vil først og fremmest råde dig til at sætte dig ind i f.eks. InDesign eller Illustrator til at sætte de PDF'er op, som du vil sætte ind i en form for "magazine creator" med flipsider. Du får langt flere muligheder for at være kreativ og sætte tingene ordentligt op, som nok er næsten ligeså vigtigt som dit indhold.

mvh,
Peter

Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke noget der skal sælges, og det skal bare være et månedstidsskrift for en hjemmside der omhandler en togsimulator. Måske vil der være lidt indtjening via. reklamer med tiden, men det skal helst ikke være noget så dyrt som indesign, som jeg i øvrigt ikke helt kan finde ud af (er sq da kun 15:), og har prøvet det på et besøg på Media Collega Aalborg)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, ok. Der skød jeg totalt forbi.

Så er en gratis flipting vel fint nok med publisher eller "gode", gamle word.

Sig til hvis du skal bruge en hånd med opsætning eller noget, når du er ved at have en udgave klar.

Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har downloadet prøveversionen af InDesign og her er et meget tidligt skud af forsiden: 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser godt ud.

Du kan evt. overveje at lave billedet af toget større, så det går ind under den grønne banner, og måske flytte "nr. 1 september 2009" teksten hen under Transport Sim og samtidig lave den mindre.

Blot et par forslag :o)

mvh,
Peter

Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu må vi se hvad der sker :) Men den hvide tekst skal der i hvert fald ske noget med :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)