Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside design/produktion

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg søger en virksomhed/samarbejdspartner der kan/vil lave en hjemmeside til vores lille virksomhed. Hjemmesiden skal starte som et visitkort og i takt med virksomhedens udvikling, skal den skaleres derefter, så den på sigt kan håndtere flere sider, opdateres med CMS.

Der skal være mulighed for login for kunder for mulighed for statistik på deres forretning hos os.

+ en masse mere, men som udgangspunkt skal vi bruge en visitkort side, har nogen lyst til og kikke på det, hører vi gerne fra dig/jer.

MJ

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det ikke skal starte med et CMS så kan vi lave et web visitkort til dig for 2300,- (eks. moms) også designer vi indtil du er 110% tilfreds! Og hostingen koster 299,- (eks. moms om året). Og selvfølgelig kan vi også vider udvikle hjemmesiden!

Og som en bonus da du er ny kunde, giver vi dig 250 stk. visitkort med oven i handlen!

Skriv evt. en mail til nc@drive-design.dk og eller ring 6185 6211!

Rigtig god lørdag aften...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MJ

Det lyder som et spændende projekt, og jeg vil meget gerne hjælpe :)

Jeg er freelance webdesigner og frontend-udvikler, så jeg arbejder både med design og 'kode' med fokus på usability.

Send mig gerne uddybende informationer på post@teapot-graphics.dk

Med venlig hilsen
Iben Louise Birkkjær

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg søger netop dig og kan måske hjælpe dig for næsten ingen penge. Jeg kan lave alt fra dit design til du kan få den CMS jeg netop har udviklet.

Vil du høre mere læs min profil eller skriv til mig så kontakter jeg dig.

/allan
al@fusion-it.eu

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MJ,

Send mig en mail med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud til dig fra det tilsendte.

IndoSoft er en dansk IT-virksomhed beliggende på Bali i Indonesien, vi arbejder for flere danske IT/Media firmaer, Vi har dygtige programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars
Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 1. Jul 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MJ

Vi er et mindre reklamebureau med stor erfaring i netop CMS, opdatering, kundelogin mm. Vi byder gerne ind og kan kontaktes på www.ligeover.dk.

Jeg sender dig samtidig en mail med lidt info.

Bedste hilsner

Cecilia

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan også sagtens lave en billig visitkort-hjemmeside og senere udvide med et rigtig site. Se vores referencer på purplecow.dk/cases.

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også godt byde mig til. Du kan se hvad vi kan og hvad vi ellers har lavet på www.formagenda.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MJ,

Såfrem du stadig indsamler tilbud, vil jeg skam også gerne byde på opgaven.

Send mig gerne en mail med lidt nærmere information omkring hvad det elektroniske visitkort skal indeholde. Du kan fange mig på følgende adresse: mail at madsstampe punktum dk

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)