Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Video i html

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen, der kan sige mig, hvordan man lægger egne videoer på en html-sider (altså ikke noget med Youtube-script):)

Mvh

 

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Marcus

Jeg vil anbefale dig at kigge nærmer på flash.
Det du basalt skal gøre er at få lavet en videoafspiller i flash, konvatere din video (værktøjet følger bla. med flash) og så indsætte et lille javascript i din html der viser videoen i flash afspilleren.
Kvaliteten bestemmer du selv efter hvor hårdt du komprimere video filen.

Der findes flere gode gratis afspillere på nettet, prøv at google dig lidt frem :).

Hilsen

Torben

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det vil jeg lige kigge på.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Hvis du ahr problemer med det må du endelig smide mig en mail. Så giver jeg gerne min hjælp. :)

Mail: kristian627@hotmail.com


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

wolfie:

Hey Wolfie

Problemet med både Windows Medieplayer og Quicktime er at det kræver at brugeren har det pågældende program installeret for at virke, hvor imod flash er kan køre på stortset alle platforme. I de statistiker jeg har set har stortset alle har installeret flash i dag.
Dog vil jeg tro at man kan lave en bedre kvalitet med fx Quicktime & Windows medieplayer men det er nok ikke Dvd kvalitet man vil ligge ud på en hjemmeside under alle omstændiger.

Mvh. Torben

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt rigtigt. 99% af alle computere har  en flash player liggende.

Kvaliteten af en flash film kan selv bestemmes. Der er selvfølgelig et loft, men hvis man rammer det vil filen også blive ret stor. Det afhænger selvfølgelig af længden af filmen osv.  Jeg ville helt klart vælge at eksportere den i flash og skyde den på nettet. Der sidder alt for mange der ude der mangler endten Windows Medieplayer eller Quicktime.


Med venlig hilsen
Kristian Kristensen

Tilmeldt 20. Aug 08
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Torben S.:

wolfie:

Hey Wolfie

Problemet med både Windows Medieplayer og Quicktime er at det kræver at brugeren har det pågældende program installeret for at virke, hvor imod flash er kan køre på stortset alle platforme. I de statistiker jeg har set har stortset alle har installeret flash i dag.
Dog vil jeg tro at man kan lave en bedre kvalitet med fx Quicktime & Windows medieplayer men det er nok ikke Dvd kvalitet man vil ligge ud på en hjemmeside under alle omstændiger.

Mvh. Torben

Præcist, men ville gerne give ham nogle alternativer til flash. Flash er helt klart den bedste løsning :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Marcus Janby:

 

Er der nogen, der kan sige mig, hvordan man lægger egne videoer på en html-sider (altså ikke noget med Youtube-script):)

 

Må jeg være så fræk at spørge, hvorfor du ikke ønsker at uploade dine videoer til youtube, og så derefter bare indsætte dem med det du kalder et youtube script ?

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Hoeks:

Marcus Janby:

 

Er der nogen, der kan sige mig, hvordan man lægger egne videoer på en html-sider (altså ikke noget med Youtube-script):)

 

Må jeg være så fræk at spørge, hvorfor du ikke ønsker at uploade dine videoer til youtube, og så derefter bare indsætte dem med det du kalder et youtube script ?

Jeg vil gerne have, at mine videoer er synlige i Googles søgeresultater, og det er de ikke, når jeg kører dem gennem Youtube.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)