Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing af Bogføring.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg driver sammen med min far en mindre virksomhed, hvor vi overvejer muligheden for at "outsource" alt vores bogføring. Det drejer sig ikke om særlig meget, men vi vil bare gerne være sikre på at det hele bliver gjort 100% korrekt og til tiden. 

Til hvilken pris kan du tilbyde fast månedlig bogføring?

 

Fra Regstup
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Hvor mange bilag har I om måneden og hvilket bogføringssystem bruger I idag - så kan jeg finde et tilbud til jer.

Venlig hilsen

Helle Pia

HPKontorservice

hpkontorservice@live.dk

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle Pia Hansen:

Hej Lasse

Hvor mange bilag har I om måneden og hvilket bogføringssystem bruger I idag - så kan jeg finde et tilbud til jer.

Venlig hilsen

Helle Pia

HPKontorservice

hpkontorservice@live.dk

 

Jeg ved ikke præcis hvor mange bilag vi har om måneden, men det er ikke mere end 35 stykker. Vi bruger summasummarum, men hvis det er billigere med et andet program er vi også åbne for det.

Du må meget gerne sende mig et tilbud på bvb@pc.dk. 

Tak.

 

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan også byde mig ind - jeg arbejder freelance med bogføring ved siden af min butik - jeg tager 225,00 + moms pr. time hvis jeg arbejder hjemmefra - jeg kan lave det på min c5 regnskabsprogram, og derefter sende det til jer igen -

Jeg har bopøl i Århus, ved ikke hvor I er bosat - men sådan som det fungerer i dag er geografi ikke noget problem -- Jeg hører da gerne hvis du er interesseret - mail evt. på hngavekurve@stofanet.dk

Solskinshilsner Helle

Tilmeldt 13. Feb 06
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Jeg vil/kan IKKE lave din bogføring, men blot dele lidt af mine erfaringer omkring dette.

Jeg har også prøvet forskellige løsninger, men det der virker for mig, har været at bede min revisor,
om en 'bogholder'. Mange revisionskontorer har kyndige folk ansat til dette, uden de nøvendigvis er revisorer.

Hvor en revisor ofte kan koste kr. 800 - 1000 eller mere i timen, kan du ofte lave en aftale med dit revisionsfirma, omkring en
'bogholder' til en meget billigere timepris (kr. 250 - 350). Ved at benytte en bogholder fra dit revisionsfirma, undgår du den situation, hvor der er uenighed mellem revisoren og bogholderen. Hvis disse kommer fra forskellige virksomheder, risikerer man at få en regning på den tid de har brugt på at blive enige.

Selv om mange ting kan klares via internettet, er der dog ting der lettest kan klares med en revisor i nærmiljøet. F.eks. når bilagene skal afleveres eller afhentes.

Du er velkommen til at sende dit telefonnr til mig en  PM, hvis du vil høre nærmere om mine erfaringer.

 

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)