Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adwords

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

 

Nu så jeg en tråd fra Maj måned, hvor folk diskuterede om Adwords, da de havde modtaget en mail fra google som var lidt svær at finde ud af. Jeg har læst jeres indlæg, og kunne se nogle mener at man skal holde sig væk fra Adwords.

 

Er det noget man skal tage i agt?

 

Jeg er nemlig ved at arbejde med Adwords, og kunne godt tænke mig at høre hvad i har af erfaringer.

 

Med venlig hilsen

 

Christian

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian

Jeg tror du har misforstået de indlæg du har læst.

Jeg tvivler på at der er nogen herinde der mener at man skal holde sig fra AdWords. De indlæg, du tænker på, handler givet vis om firmaer der PÅSTÅR at de repræsenterer Google. Den slags firmaer skal man holde sig fra.

Adwords er en super markedsføringskanal hvis man forstår at bruge den ordentligt og sørger for at få målt indtjening op mod udgifter.
Så gå du bare i gang.

Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Et link til den tråd der omhandler problemstillingen ville være en hjælp. Er det Googles forslag til forlig omkring falske clicks du tænker på?
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
I øvrigt angående Adwords. Er det muligt at sige noget generelt omkring hvor høj en CTR man bør sigte efter? Jeg kan forestille mig at det afhænger lidt af branche, men nok endnu mere af placeringen #1, #2 eller #3.

Grunden til mit spørgsmål er at jeg tester en masse forskellige (små forskelle) tekster, men jeg er nysgerrig efter hvornår man bør være "tilfreds". Skal man op og runde 10-15% eller måske endda mere?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan godt forstå din bekymring efter at have læst det indlæg.
Der har længe været problemer med falske klik på adwords der bliver vist i AdSense programmer (folk der får penge for at vise dine annoncer hos dem). Men Google AdWords er stadig en af de stærkeste markedsførings metoder på nettet du kan betale for penge.
Jeg vil anbefale dig at slå "Content network" fra i din kampagne indstillinger. Så bliver du "næsten" kun vist på Googles egne sider, som jeg vil mne er knap så farlige. Når du så har mere styr på det og får brug for mere traffik end du kan få direkte på Google (lang tid til), så kan du eksperimentere med at blive vist i hele netværket.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Horsens
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-09-2006 10:50:36 Forfatter: wubi.dk I øvrigt angående Adwords. Er det muligt at sige noget generelt omkring hvor høj en CTR man bør sigte efter? Jeg kan forestille mig at det afhænger lidt af branche, men nok endnu mere af placeringen #1, #2 eller #3.

Grunden til mit spørgsmål er at jeg tester en masse forskellige (små forskelle) tekster, men jeg er nysgerrig efter hvornår man bør være ''tilfreds''. Skal man op og runde 10-15% eller måske endda mere?

Som du selv siger så er det et spørgsmål om branche - men måske endnu mere vigtigt, hvor præcist du rammer din målgruppe. Hvis dine søgeord ikke er særligt præcise i forhold til det folk leder efter, så er det måske ikke dig de ønsker at få fat på.

/Claus

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det er klart :) CTR er netop det ;)

Min nysgerrighed var egentlig også mere om folk der bruger Adwords til dagligt kunne komme med udmeldinger om at "de er på ca. 10%" og derfor vurderer at de kan bruge deres tid bedre, end ved at blive ved at fin-tune deres tekster.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Claus,



Tak for svaret, det vil helt sikkert gavne.

 



Mvh

Christian



Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian

 

Falske kliks er selvfølgelig en risiko man må forholde sig til som annoncør. Selv sporer jeg de konverteringer jeg får fra Adwords og kan på den måde rimeligvis løbende vurdere om trafikken er pengene værd.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)