Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor/lærer til bogføring..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino,

Så jeg blevet nød til at krybe til korset, jeg har brug for hjælp til bogføring. Jeg kunne dog godt tænke mig at lærer at bruge det så jeg tænker at jeg skal bruge en revisor der udover at lave min bogføring et par måneder også sætter mig ind i tingene. Jeg har tænkt mig at jeg ville bruge Summa da det virker som et godt program.

Det er bestemt ikke et krav at du er revisor, eneste krav er at du skal være super skrap til Summasumarum og har overskud til mere end "bare" at lave mit regnskab. Udover dette skal personen have forstand på at bogfører udgifter til adwords, altså en vare fra udlandet uden moms.

Selve mit regnskab tager nok ikke det store, jeg har omkring 5 poster hver måned. Derudover skal der sættes lidt tid af til at sætte mig ind i tingene.

Glæder mig til at hører fra dig.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rønlund,

Prøv at tage fat i Anette Sand. Anette driver regnskabsskolen og der er også mulighed for at få "sidehjælp" til dit regnskab.

Hos Anette er du sikker på at komme godt fra start.

Henrik

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

@Henrik: Tak for din fine anbefaling.

@Rønlund: Vi vil meget gerne hjælpe dig. På mange måder har jeg en sær forretning, fordi jeg har succes, når kunderne forsvinder: Vi hjælper dig lige så længe, du har brug for det (og med det antal bilag, kan det jo ikke tage lang tid pr. kvartal), og når du holder op med at komme, fordi du kan det hele selv, har vi gjort vores arbejde godt nok. Ring til os på 33330161 eller mail direkte til post@regnskabsskolen.dk, hvis du er interesseret.

Fra Regstup
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rønlund

Mit firma HPKontorservice yder samme ydelse som Anette Sand. Hjælper dig med bogføringen hvor du er på sidelinien og får oplæring, så du kan overtage bogføringen selv.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på 2892 0416 eller mail hpkontorservice@live.dk

 

Venlig hilsen

Helle Pia

www.hpkontorservice.dk

 

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)