Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske iværksættere - I er nogle tøsedrenge

Side 10 ud af 12 (112 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15000
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik :

Så har jeg en lille hemmelighed som jeg gerne vil dele med dig - størstedelen af brugerne her på amino er ikke dumme, og kan hurtigt gennemskue om du faktisk tilfører noget til Amino, eller bare vil tage store armbevægelser og gøre reklame for dig selv.

That was a good vending, maybe we can use that in an other afsnit Wink

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael.

Jeg har nu forsvaret "beskyldninger", der kom om, hvorvidt mine referencer er sandfærdige - gjorde det lige ovenover dit indlæg. Skriver, at jeg bevidst har indsat navnet på den person, som har givet mig referencen samt et link til vedkommendes hjemmeside. Det er bare at maile eller ringe til vedkommende.

Min post gik nu i øvrigt heller ikke ud på, at man skulle få fat på en tekstforfatter for at få læst korrektur på sin hjemmeside, men derimod regulær synlighed i form af en eller flere stærke overskrifter som så kunne bruges til fx. banner reklamer. Eller hvis man har lidt flere midler: En god folder/brochure, man kan bruge igen og igen. Jeg havde fornyelig en kunde (Ryg- og Idrætsklinikken), som fik lavet en hel brochure for 7.500 kr (en brochure som nemt kunne have kostet 30.000-40.000 kr på et reklamebureau. Ejeren af klinikken var virkelig glad for resultatet (han havde i forvejen nærstuderet mit arbejde - dejlig kunde), og nu kan han bruge den igen og igen, når han vil sælge sit produkt. Må vel siges at være en billig markedsførings-investering med tanke på, hvor meget han vil tjene på nye kunder - plus, at han vil kunne trække en del af den i forvejen relativt "beskedne" udgift fra i skat.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:
Må vel siges at være en billig markedsførings-investering med tanke på, hvor meget han vil tjene på nye kunder - plus, at han vil kunne trække en del af den i forvejen relativt "beskedne" udgift fra i skat.

Er der noget der taler for at dine ydelser for kunden kun skulle være delvist fradragsberettigede :)?

Men hvis jeg skal begynde at uddele gode råd, så lad være at nævne fradragsret i forbindelse med salg af dine produkter - det giver folk en dårlig fornemmelse i maven. Tit er jeg forsøgt prakket et eller andet mærkeligt på af en aggressiv telefonsælger, hvor et af de bedste argumenter for mit køb var at "jeg kunne trække det fra" :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Gammel "arbejdsskade" fra min tid som phoner i et callcenter. :)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

hej TT....

hva med at give amino-kunder en garanteret omsætning, når du laver materiale til dem... så har de ikk´noget at miste når du er så kanld-hammerende dygtig..

aiiij  stavefejl...

 

 

mp

Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

TT Tekstforfatter:

Hej Mikael.

Jeg har nu forsvaret "beskyldninger", der kom om, hvorvidt mine referencer er sandfærdige - gjorde det lige ovenover dit indlæg. Skriver, at jeg bevidst har indsat navnet på den person, som har givet mig referencen samt et link til vedkommendes hjemmeside. Det er bare at maile eller ringe til vedkommende.

Min post gik nu i øvrigt heller ikke ud på, at man skulle få fat på en tekstforfatter for at få læst korrektur på sin hjemmeside, men derimod regulær synlighed i form af en eller flere stærke overskrifter som så kunne bruges til fx. banner reklamer. Eller hvis man har lidt flere midler: En god folder/brochure, man kan bruge igen og igen. Jeg havde fornyelig en kunde (Ryg- og Idrætsklinikken), som fik lavet en hel brochure for 7.500 kr (en brochure som nemt kunne have kostet 30.000-40.000 kr på et reklamebureau. Ejeren af klinikken var virkelig glad for resultatet (han havde i forvejen nærstuderet mit arbejde - dejlig kunde), og nu kan han bruge den igen og igen, når han vil sælge sit produkt. Må vel siges at være en billig markedsførings-investering med tanke på, hvor meget han vil tjene på nye kunder - plus, at han vil kunne trække en del af den i forvejen relativt "beskedne" udgift fra i skat.

Hold da op - dine indlæg er godt nok komisk overraskende, når du burde være "ekspert" i at formulere et præcis budskab Yes

Hvorfor er din brochure anderledes end dem jeg kan købe hos én af dine mange tusinde konkurrenter?? Hvis jeg køber den andet sted, må jeg så ikke bruge den mere end én gang? Kan jeg ikke trække momsen fra? Det er jo ikke svært at finde en studerende der kan lave en brochure til en plovmand, og du har endnu ikke overbevist mig om at kvaliteten af dit arbejde skulle være bedre.

Synes dine salgsargumenter signalerer, at du er totalt i vildrede omkring hvordan du skal sælge dig selv og dit produkt.

Tak for et godt grin!

Mvh. Lars

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvor nemt det er for en af Thomas's konkurrenter at oprette en tråd som denne og på ganske få timer stikke en ordentlig kæp i hjulet det navn og rygte (feks via google, jeg googler feks altid nye samarbejdspartnere før jeg indleder noget som helst..), som Thomas måske havde i forvejen... 

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:

Sansir:

Så så, manden er frustreret over han ikke har kunder, og formulerer sig temmelig uheldigt (enig i det ikke er godt for en tekstforfatter

Men derfor behøver man jo ikke kaste sig over ham og gøre tonen personlig...? 

 

Thomas har som overskrift på indlægget:

Danske iværksættere - I er nogle tøsedrenge.

Jeg og andre svarer: "Nej det er vi ikke - vi reagerer bare når der er noget, der ikke stemmer"

I dette tilfælde er det tydeligt, at der er den kæmpe forskel i formuleringsevnen henholdsvis i denne tråd og det jeg ser i referencerne.

 

Det var altså ikke myntet specielt på dig, mere en generel opfordring om ikke at sparke til folk der tydeligvis ligger ned.

Uden at have nærlæst siden skriver han vist også at det ikke er "rigtige" reklamer men nogle han selv har lavet for sjov, lidt ala når folk laver deres egne musikvideoer på youtube osv. Men det var altså ikke for at hænge dig ud overhovedet, jeg fik bare lidt ondt af den stakkels mand, beklager.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig, Sansir.

Jeg kan love dig, at jeg overvejer hvert ord, der er blevet skrevet - på den anden side synes jeg, at det er en væsentlig observation.

Jeg føler, at det er klart vigtigt at holde en god tone lige meget hvor galt man synes en part har fået fat i tingene.

Jeg har heldigvis igen og igen oplevet, at en hektisk debat ender i fryd og fordragelighed, når bare man giver alle mulighed for at komme frem med det, de har på hjertet - så det håber jeg da også bliver enden på denne tråd.

Vi er mange her, stort set alle, her på Amino, der meget gerne vil "tage de vildfarne i hånden" og lede dem i den rigtige retning.

Nogen forstår at vi gerne vil hjælpe og andre forstår det desværre ikke.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Rødovre
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas.

Først og fremmest vil jeg give dig 2 gode råd:

Når kundeemner kontakter dig, så bør du respondere!

Jeg var en af dem, der rent faktisk skrev en mail til dig og bad dig ringe til mig, da jeg havde en kunde til dig. Du ringede imidlertid aldrig og nu har vi løst problemstillingen til anden side med et anseeligt budget.

ROI frem for "Likeness"

Jeg er sikker på du vil øge din succesrate, hvis du lærer at dokumentere og dele dine kunders resultater som afkast af deres investering i dig. Hvorvidt man kan "lide" dit arbejde eller ej er underordnet. Virker det på bundlinjen? Fortæl hvordan dine kunder har kapitaliseret på investeringen i dit arbejde.

Mvh

Jens Adamsen

 

Side 10 ud af 12 (112 indlæg)