That was a good vending, maybe we can use that in an other afsnit |
Hej Mikael.
Jeg har nu forsvaret "beskyldninger", der kom om, hvorvidt mine referencer er sandfærdige - gjorde det lige ovenover dit indlæg. Skriver, at jeg bevidst har indsat navnet på den person, som har givet mig referencen samt et link til vedkommendes hjemmeside. Det er bare at maile eller ringe til vedkommende.
Min post gik nu i øvrigt heller ikke ud på, at man skulle få fat på en tekstforfatter for at få læst korrektur på sin hjemmeside, men derimod regulær synlighed i form af en eller flere stærke overskrifter som så kunne bruges til fx. banner reklamer. Eller hvis man har lidt flere midler: En god folder/brochure, man kan bruge igen og igen. Jeg havde fornyelig en kunde (Ryg- og Idrætsklinikken), som fik lavet en hel brochure for 7.500 kr (en brochure som nemt kunne have kostet 30.000-40.000 kr på et reklamebureau. Ejeren af klinikken var virkelig glad for resultatet (han havde i forvejen nærstuderet mit arbejde - dejlig kunde), og nu kan han bruge den igen og igen, når han vil sælge sit produkt. Må vel siges at være en billig markedsførings-investering med tanke på, hvor meget han vil tjene på nye kunder - plus, at han vil kunne trække en del af den i forvejen relativt "beskedne" udgift fra i skat.