Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ABS plast poleres op?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere der producere nummerplader rammer i Europa. Der er f.eks. Skomø Print. Men han støber dem ikke selv, men for dem lavet som lønkørsels ved en sprøjtestøber. Og den eller de forme har flyttet lidt rund bland de danske plastfabrikker. Det kan være at det er derfor at kvaliteten svinger.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

er du interresseret i andre former for plast til genbrugs produktion, abs i andre farver ?

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Knudsen:

er du interresseret i andre former for plast til genbrugs produktion, abs i andre farver ?

Er det mig du spørger?

Jeg producerer og bearbejder ikke plast-emner. Jeg køber dem færdige, men har som skrevet nogle problemer med dem.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

 

Den var mest henvendt til johnny, unskyld jeg lige kaprede din tråd.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Knudsen:

Hej Rene

 Den var mest henvendt til johnny, unskyld jeg lige kaprede din tråd.

Det er helt i orden. Efter mine nummerpladerammer nu ser sådan ud, er det heller ikke nødvendigt at polere dem.... leverandøren er lidt nemmere at få i tale nu Big Smile

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Randers
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

Ja det er jeg. Jeg køber en del fra de plast fabrikker der fremstiller til medicin industrien. skriv til mig på johnny@behrenthz.dk hvad du har tilsalg af plast til genbrug. Det kan jo være at jeg kan bruge det.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Fra  DinText Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René.

Jeg oplever det samme som du viser på billedet. Og har sendt nogle af de defekte rammer tilbage til leverandøren, som undersøgte dem, og spurgte til om ikke jeg havde skiftet til en app.tape med en anden klæber som gik i forbindelse med plasten !!! Ingen løsning på problemet, men et tilbud om at få erstattet de defekte. Det irriterende er så bare mer-arbejdet med de ekstra folietekster som er nødvendige. Så der kom ikke mere ud af det, og fik også at vide at ingen andre havde haft dette problem! Men nu er vi da mindst to...

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik.

Superhyggeligt at møde dig  her ;-)

Jeg tvivler på at du får en leverandør til at medgive at de har et reelt problem, så man vil oftest nok få beskeden "Det har vi aldrig set før"

Men jeg vil sige at de tager det seriøst dernede, indtil videre i hvert fald. Produktionschefen er inde over og plastfabrikken ligeledes, så pt. er jeg mere afventende end utilfreds :-)

Jeg har en stak med rammer med folie der er kasseret og en stak med kasser som jeg simpelt hen har opgivet at bruge. De får alle sammen igen og det tror jeg også de er obs på.

Jeg har bestilt en palle af det l*rt Smile netop fordi de denne gang var forholdsvis pæne i overfladen. Jeg havde så ikke lige tænkt tanken at folien rev overfladen i stykker. Det fandt jeg jo først ud af da jeg kom igang med at bruge dem.

Jeg bruger i øvrigt det samme app. folie som jeg har gjort i flere år. Ved du hvor langt 100m x 1,2m applikationsfolie egentlig rækker, når man kun bruger  det til nummerpladerammer. Fejlen ligger ikke hos os, men hos leverandøren.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Nu er det sikkert ikke den eneste plast leverandør som har problemet.....Jeg kan sige at den kvalitet jeg pt modtager af alt, er virkelig ringe. Og det er både fra de største i DK til de mindre.

Jeg ved ikke hvad du har prøvet at polere med. Problemet med mange polermidler er at de indeholder en form for opløsningsmidler, samt et slibemiddel. Disse er fint på lakker, og stål. Men går i forbindelse med plastikken, og gør den mat.

Men jeg ville prøve noget af det voks, som findes til plast dele til biler, da mange af de dele, der er der, er lavet af pvc(vinyl) eller andre plast typer. Eller søge i retningen af det man bruger til Akryl.

Og så skal der sikkert også poleres på en bænkesliper monteret med en polerbørste.

/Kenneth

 

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Fra  DinText Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

lige måde René, hyggeligt og nice at se at der er gang i dig. Det er spændende branche vi er i - med masser af muligheder :-)

pøj pøj med biksen, Jeg håber du nyder friheden og glæden ved at være på fuld tid?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)