Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan programmere et booking system?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper G:

Hej Jonas

Har du ikke brug for back-end funktioner hvor du kan oprette nye biler?

Hvad med betaling?

// Jesper

Ja jeg har brug for at kunne oprette nye biler. Jeg har også fået et råd om at jeg skal lave det sådan, at folk bekræfter deres reservation igennem en mail. 

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten,

Morten Kaltoft:
At folk tilbyder dig at løse opgaven, for over 4000 kroner, synes jeg er helt vildt.

Det er en meget simpel opgave du skal have løst, så jeg ville nok sige at du max skal tage 2.500 kroner for det.

Jeg kan kun ryste på hovedet af ovenstående indlæg. Men fortæl mig endelig hvor lang tid du mener opgaven bør tage (hvis du altså havde tid).

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:
Ja jeg har brug for at kunne oprette nye biler. Jeg har også fået et råd om at jeg skal lave det sådan, at folk bekræfter deres reservation igennem en mail. 

Ok, så for at komme lidt nærmere, så kan du i backend:

  • Oprette biler, evt. uploade et billede
  • Sætte pris for dagsleje
  • Se en oversigt over udlejninger for hver enkelt bil
  • Ændre i bestillinger
  • Tage bilen ud af cirkulation når den f.eks. skal til service (den ser så optaget ud i frontend).

I frontend

  • Brugeren kan vælge en bil
  • Brugeren vælger afhentnings og afleveringsdag
  • Brugeren bestiller ved at taste navn og adresse
  • Der sendes information om bestillingen til dig og brugeren
  • Evt. betaling/godkendelse før endelig aftale.

Jeg har i ovenstående udeladt dit ønske om at systemet kan foreslå alternativer på en teknisk "smart" måde. Vi har et standardsystem som jeg gerne vil vise dig, der kan løse ovenstående. Du ville evt. blot kunne skrive "er minivan optaget den ønskede dag, så prøv at undersøge vores maxivan", så det er ikke et stort problem.

// Jesper

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Larsson:

Morten Kaltoft:

At folk tilbyder dig at løse opgaven, for over 4000 kroner, synes jeg er helt vildt.

 

Det er en meget simpel opgave du skal have løst, så jeg ville nok sige at du max skal tage 2.500 kroner for det.

 

Nu byder jeg ikke selv ind på opgaven, da jeg ikke har tid, men det kan da være jeg gør senere, hvis du ikke har fundet noget.

 

/ Morten

 

Du skriver at  "Nu byder jeg ikke selv ind på opgaven, da jeg ikke har tid"

Men så siger du at det skulle ikke koster mere end 2500 kr.. Hvis du kan ikke klare opgaven hvorfor giver du pris så?

 Det er latterlig...

Ingen grund til at skrive med stor skrift, budskabet går ligeså klart ind som en mindre størrelse

Larsson:

Morten Kaltoft:

Det er en meget simpel opgave du skal have løst, så jeg ville nok sige at du max skal tage 2.500 kroner for det.

Nu byder jeg ikke selv ind på opgaven, da jeg ikke har tid, men det kan da være jeg gør senere, hvis du ikke har fundet noget.

 

Du skriver at  "Nu byder jeg ikke selv ind på opgaven, da jeg ikke har tid"

Men så siger du at det skulle ikke koster mere end 2500 kr.. Hvis du kan ikke klare opgaven hvorfor giver du pris så?

 Det er latterlig...

.

Stop kommentaren, hvis du ikke forstår et simpelt budskab.

Jeg rådgiver Jonas om hvor meget han max. burde betale. Jeg siger ikke at jeg gør det for 2.500 kr., så tag lige at hold mund.

 

Det er dig, som er latterlig

 

 

 

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Tilmeldt 16. Mar 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

 @ Morten Kaltoft

Du er bare laterlig.. "Hvis du havde tid", jeg kan.... blah blah.  gtfo!

Hold selv din egen mund og lad være med at blande dig hvis du skal ikke byde ind... du kan ikke en skid!

 

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 2 person

SIg mig engang har Amino ikke nogen moderatorer til at stoppe denne børnehave.

/allan

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Med risiko for at blive anklaget for spam vil det være lidt oplagt at designe en løsning til dig i magento:

Der kan du lave online betaling etc. styre ordre. ip adresse relaterede produkter osv.

Produktet her er blot en BIL.

Med Booking'n'Reservations Udvidelsen fra aheadWorks til $250,00 er du ret langt med dine behov.

Hvis du så samtidig putter vores e-conomic.dk integration ovenpå. (Engangs beløb: DKK 1.875,00)

Er du, så vidt jeg kan se, ret godt kørende.

Du kan læse mere om et samlet magento tilbud på www.magentopartner.dk. Der dog ikke indeholder Booking & Reservations, eller economic Modulet.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Singularity:

 

Med risiko for at blive anklaget for spam vil det være lidt oplagt at designe en løsning til dig i magento:

Der kan du lave online betaling etc. styre ordre. ip adresse relaterede produkter osv.

Produktet her er blot en BIL.

Med Booking'n'Reservations Udvidelsen fra aheadWorks til $250,00 er du ret langt med dine behov.

Hvis du så samtidig putter vores e-conomic.dk integration ovenpå. (Engangs beløb: DKK 1.875,00)

Er du, så vidt jeg kan se, ret godt kørende.

Du kan læse mere om et samlet magento tilbud på www.magentopartner.dk. Der dog ikke indeholder Booking & Reservations, eller economic Modulet.

 

Jeg har prøvet at lege lidt med systemet. Der er alt for meget unødvendig information og "bling bling" 

 

Min konkurrent one2move.com har et simpelt og funktionelt bestillingssystem hvis man vil se det jeg gerne vil have noget ligende af.

 

mvh

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Hvis du ikke allerede har tegnet dig for en anden fantastisk løsning, har vi noget du vil blive glad for efter nogle småtilretninger.

Med venlig hilsen Tim Janum / Janum@bellcom.dk / www.bellcom.dk

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)