Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Totalløsning - Webshop - Lagerstyring - Økonomisystem

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en Totalløsning:

Med disse produkter der skal kunne arbejde sammen, og senere kunne håndtere en burik, og messestande senere.

Fra Køge
Tilmeldt 8. Aug 09
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi kan nok godt hjælpe dig, du kan skrive dine kontaktoplysninger til mig på tho@greenbusinesshouse.dk så kan vi tage en snak om det.

Adm. Direktør - Green Business House ApS - Værkstedsvej 7 - 4600 Køge - læs mere her

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Orange

Vi kan sagtens hjælpe dig.

Send en mail med dine kontaktoplysninger til mig på leo@ewebdesign.dk

Mvh Leo

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 03:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Orange,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Orange

Du skal have en løsning fra Mamut, den indeholder alt hvad du efterspørger.

Send mig en mail på, kell@proff-solutions.dk med dine oplysninger, så skal jeg give dig et tilbud.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Orange:

Jeg søger en Totalløsning:

Hejsa

Vi kan tilbyde en køreklar professionel shop løsning baseret på systemet Magento inkl. unikt design samt hosting og betalingsgateway hele første år til kun 9.995,- Som noget nyt kan vi også snart tilbyde integration til e-conomic (med med blandt andet lagerstyring) i vores plus pakke til 12.995,- 

(vi kører pt tests på integrationen som forventer at være færdig indenfor en måneds tid).

Se en demo shop her: http://demo.magentocommerce.com/

Du er velkommen til at kontakte mig herinde eller læse mere på http://getashop.dk

Tilmeldt 15. Aug 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg send mail rundt til jer alle sammen, afventer svar.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Prøv evt at kigge på DanDomain webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)