Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prof. Logo - 700 kr.

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det forresten "Aller" du har brugt i logoet til Six? Det er godt anvendt:) "Hænger" på den på mit studie, men er efterhånden begyndt at holde lidt af den;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig lige en mail på adressen mail@simontoerring.dk. Jeg har måske nogle opgaver til dig, ellers kan du i hvert fald få nogle i fremtiden :)

 

Hav en fantastisk dag!

 

Simon Tørring

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt dig en mail,

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 03:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Prøv at tage et kig på denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/69764.aspx kig på det sidste indlæg hvor jeg efterspørger et logo/mascot/udkast til branding med en RoadRunner.... Er det noget du kunne have lyst til at kaste dig ud i, så vil jeg meget gerne bede om et tilbud.

Hilsen Morten

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser rigtig nice ud.. vil da osse overveje at bruge dig i fremtiden... du kunne jo prøve at kigge på mit logo på www.24goal.com og give et tilbud;)

Mener i øvrigt at du nok selv finder ud af om priserne er for høje eller lave, da det jo er markedskræfterne som spiller ind og der vil ske en naturlig regulering, man behøver jo ikke have 250,- i timen som nystartet iværksætter hvis man bare er en ildsjæl..

Fra Randers
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler et logo til min nye webshop. Skriv lige til info@mybye.dk, så skal jeg fortælle dig hvad jeg havde forstillet mig. Og så vil jeg da lige sige at 700,- er da billig

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må også gerne kontakte mig - så kan jeg nok også finde noget arbejde til dig :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt! Jeg er vild med dine logoer. Smider lige et indlæg her, så jeg altid kan finde tilbage til dig.

Fra Odense
Tilmeldt 14. May 08
Indlæg ialt: 69
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Malene - Ja det er "Aller Display". Godt du er begyndt at holde af den, det burde du også, det er en fantastisk font, som i øvrigt er dansk :)

@ Morten - Ja, det bil jeg helt sikkert kunne klare, og du er velkommen til at kontakte mig på contact@logointhegogo.com så kan vi snakke nærmere.

 

@ simon, Levi, Johhny & Jesper - I skal også alle være velkomne til at kontakte mig på contact@logointhegogo.com

Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander,

Det lyder spændende med logo design, ville godt læse mere, men der er ingen af dine links der virker...

Marianne

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)