Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min indtægt er væk..

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

maelstrom:

SuneMadsen:

maelstrom:

Er der ikke en der har et link til den post der på et tidspunkt blevet lavet med de forsk. partner netværk?

 

Ja, værsgo :)

http://www.henttilbud-partner.dk/

 

Sune det er vel ikke alle partner netværks der er der ? I så fald har jeg ikke forstået konceptet..

Jeg er ude efter nogle reklamer til et site..

Nårh. Jamen, det ved jeg ikke - spørg ham der lavede posten i debatten (:

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Søborg
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt korrekt malstroem

Vi er ikke alle partner netværk, desværre og godt for det...

Forskellen på os og normale affiliateted ads er at vi sørger for at trække kunden der er søgende efter et et behov igennem via vores formularer (pull strategi) omvendt bruger normale affiliateted ads almindelige annoncer  som du korrekt uploader. (push strategi)

Begge ting virker og er anvendelige til download.

 

 

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge Yahoo site explorer har du kun 7 indgående links til din side hvor af 5 er fra din "livecounter" så se at få gang i noget link building / SEO !

Hent evetuelt hjælp i ebøgerne: SEO-LEX eller SEO 2.0 fra de 2 SEO-guruer herinde... Begge findes i light versioner som du gratis kan starte med... (og når deres råd så har tjent sig hjem kan du jo købe de fulde udgaver)

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Poweriser Denmark:

Ifølge Yahoo site explorer har du kun 7 indgående links til din side hvor af 5 er fra din "livecounter" så se at få gang i noget link building / SEO !

Hent evetuelt hjælp i ebøgerne: SEO-LEX eller SEO 2.0 fra de 2 SEO-guruer herinde... Begge findes i light versioner som du gratis kan starte med... (og når deres råd så har tjent sig hjem kan du jo købe de fulde udgaver)

Ja, det var faktisk en rigtig god idé :)

Men hvad så når jeg har fået trafik, skal jeg så bare fortsætte med affiliate banner?

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skiftet adsense ud med HentTilbud-Partner... Det tog mig et halvt år at få 600kr på Adsense.. og det tog mig under en uge at få tilsvarende beløb på HentTilbud Partnerprogrammet.

Så mit anbefaling siger lidt sig selv.. Jeg har det på 2 sider.. www.TilbudRevisor.dk, www.TilbudRengøring.dk

Kan også vælge at integrere det i min egen side.. Det gider jeg ikke helt, da jeg helst vil have de skal være reklamefrie.. Så det er et fint alternativ, at have reklamerne på en eksternside, hvor jeg får indtjening på det.. Vel og mærket bliver jeg ikke rig af de to sider, men det er et perfekt supplement til en ekstraindtjening,... Det tog mig kun 2 timer at sætte op...

Dbh. Yngvi

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Banner-reklamer er bare ikke så effektive mere. Folk som vil læse musiknyheder klikker altså ikke på en banner-reklame for en eller anden tivoli-park.

I stedet bør du lave "dybe links" direkte fra dine artikler til relevante produkter.

F.eks. har du en artikel om Aqua. Derfra bør du lave et link direkte til en underside med Aqua-CD'er (eller lignende) hos en webshop, der har en affiliate-aftale. Det vil helt sikkert virke meget bedre.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører nu AdSense reklamer på min side, udover klik kampagnen fra MikkelsenMedia.

Kan det virkelig passe, at AdSense har givet mig 6,45 kr for ét klik :O?

I såfald, så er det sku hurtige penge..

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du i gennemsnit får 6,45 kr. pr. klik, så har du fundet dig en rigtig god niche.

Men det er da absolut ikke umuligt.

 

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er absolut ikke urealistisk - jeg fangede engang et klik der kr. 100+ pr. gang.

Men alt efter niche skal du nok ikke forvente den slags hver gang - og hvis du får det, så vil jeg gerne vide, hvilke sider det sker på ;-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

I min bedste Adsense-niche får jeg godt 3,25 kr. pr. klik.

Men det er jo et gennemsnit - visse klik giver meget mere, andre noget mindre.

Og kigger man mod udlandet, så kan man se klikpriser på over 100 kr. for konkurrenceprægede emner som "Mortgage", "Credit Cards" osv.

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)