Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem vil lave min webshop?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler et godt tilbud på en der kan lave min webshop.

 

Det jeg gerne vil have er plads til opskrifter, varer, evt. billeder og så vil jeg gerne have et fragt system hvor prisen er maxibrevspriser  afhængig af vægten. (som på smyks.dk)

Hvis i har et godt tilbud er i velkomne til at skrive:)

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det kan godt lade sig gøre, prøve at kikke på vores demo, og se om det er noget:

www.webshop-luxus.dk

 

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 02:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Landry,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

 

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 03:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Landry

 

Det er noget vi hos aboutweb.dk kan klare.

Unikt logo og design, udviklet efter dine ønsker. Samtidig hjælper vi gerne med fremstilling af email skabeloner, Visitkort og brevpapir uden beregning, evt. også andre tryksager hvis du mangler noget specifikt"


Vi udvikler webshops i opensource systemet Magento, hvor vi tilbyder en komplet pakke der indeholder.

Unikt design (Designet efter dine ønsker)
Unikt logo (Designet efter dine ønsker)
Visitkort
Brevpair
Spørg efter andet tryk
 -Email templates

Gratis hosting resten af 2009
 vi stiller gratis pbs betalingsmodul tilrådighed (Kræver dog SSL ceritifikat som koster ca 500kr om året)

Send mig en email på Thomas@aboutweb.dk, og give dig lidt uforpligtende rådgivning

Mvh
Thomas
www.aboutweb.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 06:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har han selv skrevet, men jeg vil anbefale Lars/Indosoft. De er dygtige, og MEGET fair med prisen :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Landry

Jeg er sikker på at vi også kan klare dine behov, ligsom vores shop vil give dig gode muligheder for at "vokse".

Jeg håber du vil kaste et blik på vores referencer, og du er velkommen til at kontakte os og få et nummer på nogle af kunderne, hvis du vil høre lidt om deres erfaringer med os.

Gi en af vores konsulenter et kald, hvis du er interesseret.

Mvh

Janus

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

landry:

Jeg mangler et godt tilbud på en der kan lave min webshop.

Det jeg gerne vil have er plads til opskrifter, varer, evt. billeder og så vil jeg gerne have et fragt system hvor prisen er maxibrevspriser  afhængig af vægten. (som på smyks.dk)

Hvis i har et godt tilbud er i velkomne til at skrive:)

Jamen det vil jeg da gerne.

Vi kan levere en køreklar webshop baseret på Magento inkl. unikt design + hosting og betalingsgateway (modtag fx dankort) hele første år til kun 9.995,-

Du er velkommen til at kontakte mig herinde eller læse mere på: http://getashop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Landry

Du må gerne kigge forbi  MagentoHOST.dk  (www.magentohost.dk)

Vores Basic Magento hosting pakke koster kun 800 DKK pr år,    der er indbygget CMS og Nyhedsbrev muligheder samt nem styring af fragtpriser, som kan sættes efter vægt mv.

Vi har tilbyder også betalingsløsning til din Magento shop, prisen er kun 1068 DKK pr år

Design kan skaffes fra 1000 DKK , og med tilpasning af grafik mv vil prisen ende på ca 4-5000 DKK for design

Eksempler på designs:

Fra Randers
Tilmeldt 15. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Landry, faldt lige over dit indlæg.

Jeg vil gerne give mine varmeste anbefalinger til Webbureauet MBC-Design som holder til i Aalborg. Ham du skal have fat i hedder Martin Bermann info@mbc-design.dk . Vi har brugt dem i flere år nu, og har altid været super tilfreds, de er især yderst fleksibel, som er vigtigt hvis man er nyopstartet, samt så er priserne rigtig gode.. som også er vigtig når man er nyopstartet.

Held og lykke med det hele Big Smile og ha en super dag.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)