Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER: en der kan sætte wordpress op for mig :-)

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Kjeldsen:

Se her:

http://a2btransport.dk/wordpress-2.8.4-da_DK/wordpress/wp-admin/install.php

Du har muligvis tastet forkert brugernavn, password eller adresse på databasen.

Hvis du har rettet det i Word, kan det sagtens være problemet. Brug istedet Notepad/Notesblok.

(og så vil jeg anbefale dig, at du lægger filerne, så du får følgende struktur:

http://a2btransport.dk/wordpress/wp-admin/install.php

 

Jeg har brugt noteblok, men jeg har ikke på noget tidspunkt lavet brugernavn eller password ? skal jeg da det

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ingen forbindelse til din database! Har du oprettet en database? I såfald skal du have indsat adressen, navnet, brugernavnet og koden i din config fil.

Når du har forbindelse til databasen kan du gå videre til næste problem.

Ang. 1-click løsningen. Jeg ved at surftown ikke nødvendigvis bruger den nyeste udgave i deri. Så det er at foretrække selv at installere den nyeste udgave.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er en database ? og ved ikke hvor jeg skal indsætte brugernavn og pass..

Jeg er virkelig på herrens mark her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

OpretGratis.dk:

Hvad er en database ? og ved ikke hvor jeg skal indsætte brugernavn og pass..

Jeg er virkelig på herrens mark her

 

Som sagt, skal du være mere end velkommen til at skrive til mig. Så hjælper jeg dig igennem det :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil bare rigtig gerne lære det og tror jeg har betalt alt alt for meget for at få lavet min anden hjemmeside opretgratis.dk (8000,- kr)

Jeg vil så bare rigtig gerne lære og få det sat op, men det er bare helt vildt svært synes jeg

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon har givet dig et godt tilbud. Overvej evt at tage imod det.

Hvis det er noget du skal bruge professionelt vil jeg kraftigt råde dig til at kaste nogle penge efter det og få det lavet ordentligt ude i byen. Selvom du får det op at køre med hjælp herinde fra, vil det i første omgang blot være en standard side som skriger AMATØRSIDE! Der skal en del tilretning mm til for at det er noget der basker.

Disse tilretninger kræver altså at du ved hvad en database er. Du ved hvordan du bruger/redigere i databasen. Der vil helt sikkert også komme noget ændring i phpkoden, samt html og CSS. Jeg tror det bliver for stor en mundfuld for dig.

Ovenstående må ikke opfattes negativt eller nedladende. Det er blot ment som et godt råd for at spare dig for mange timer og frustrationer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

OpretGratis.dk:

Vil bare rigtig gerne lære det og tror jeg har betalt alt alt for meget for at få lavet min anden hjemmeside opretgratis.dk (8000,- kr)

Jeg vil så bare rigtig gerne lære og få det sat op, men det er bare helt vildt svært synes jeg

 

Fair nok.

Men start med noget lidt mindre avanceret. Start med at lave en side vha xhtml og CSS. Når du har styr på det kan du gå videre til at benytte PHP ( eller et andet sprog). Begynd derefter at blande noget database ind i det.

Biblioteket har glimrende bøger om emnerne.

Lige nu synes jeg du starter på meget dybt vand.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet lidt hjemmesider i HTML og det gik fint nok :-) Men ja du har nok ret i jeg skal have en anden til at sætte endnu en side op for mig..

Jeg har bare lige smidt 8000,- kr efter en side jeg synes burde koste det halve og jeg ikke kan få lavet 100% som jeg ville have den selvom der var aftalt fast pris og der blev arbejdet til jeg var tilfreds, men nu er der så kommet begrænsninger og ikke 100% som jeg ønsker den :-(

Jeg er bare blevet meget skeptisk over at skal sætte andre til at lave det og følge min hjerne...

Men jo simons tilbud er da absolut også et godt tilbud :-)

Synes du ivørigt prisen er fear for den anden side ? www.opretgratis.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

OpretGratis.dk:

Synes du ivørigt prisen er fear for den anden side ? www.opretgratis.dk

Umiddelbart synes jeg ikke 8000 er himmelråbende. Men jeg har ingen erfaringer med WP, så jeg ved ikke hvor meget der har skulle udvikles eller om designet er lavet fra bunden.

Kroner og øremæssigt kan man vel lidt groft gøre det op i timer. 400+moms i timen giver dig så 16 timer. Det er ikke alverden.

At der så er lovet guld og grønne skove eller der har været misforståelser i forbindelse med opgaveformuleringen er selvføgelig træls! ( dejligt nordjysk ord)

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at post din wp-config-sample.php her så vi kan se hvad du gør galt...

 

HUSK at slette password inden !!!!!!!!!!!!!

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Side 3 ud af 4 (37 indlæg)