Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.NET C# og .NET ASP udvikling i Kina eller Indien

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en der kender en virksomhed i Kina eller Indien der kan klare .NET C# og .NET ASP projekter. Jeg søger ikke mellem mænd eller andre snylter.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rymydk,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående skillsets osv. Måske vi kan få et samarbejde op at ståSmile.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din hendvendelse.  Jeg skriver dig lige op, dog ligger dine priser over det vi søger pt.

Mvh.

Remy 

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej må det være Filippinerne, så gi et kald eller send en mail.

 

 

 

 Vi taler dansk på Filippinerne.

 

Vi er et Dansk IT-firma med  over 10 års erfaring, vores afdeling i Manila Filippinerne har fungeret i mere end 4 år, afdelingen er under 100 % Dansk ledelse og har i dag 30 ansatte hvoraf de 4 er fastboende danskere. Vi har kontorer i Sverige, Danmark og på Filippinerne, og er i stand til at løse stort set alle typer opgaver. Løn niveauet er meget lavt på Filippinerne hvilket gør os i stand til at kunne tilbyde særdeles attraktive priser.

 

 

 Et udpluk af det vi kan tilbyde:

 

* Udvikling af software, vi arbejder med de fleste sprog,

   Flash, Actions script 2 og 3, HTML, Linux, Apache, Java script, Ajax, PHP, XML, MySQL, Delphi, C++ , asp,      

   NET, mfl. spørg

 

* Rekruttering af et fast team eller enkelte personer, på fast pris, eller time pris som passer præcist til jeres projekt.

 

 

Vi er sådan set i stand til at løse de fleste opgaver fra den simple hjemmeside til rocket science programmering.

 

 

Hvis du syntes det kunne ha interesse så giv mig et kald på +45 70 218 218  el. send en mail, og lad os aftale nærmere.

 

               

                        

Med venlig hilsen

 

Martin Biil Pedersen

Mail: martin@ithouse.com

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Remydk

Vores firma arbejde med to prissætninger enten som ad hoc opgaver, eller med medarbejder der sidder her på vort kontor og løser de opgaver du har løbende.

Disse bliver aflønnet månedeligt, jeg er interesseret i at høre nærmerer omkring dine forventniger samt samt afgive pris tilbud til dig.

Thailand har faktisk et væld af netop C# og .Net programmører da under Taksin administrationen blev der kun undervist i Microsoft teknologier.

Hilsen

Michael Jacobsen

skypene it-michael79

michael@outsource-it-to-thailand.dk

www.outsouce-it-to-thailand.com

www.js-software.net

www.thaiitdevelopment.co.th

 

Fra Jerusalem
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

בס"ד

Hej Remy,

Fandt du i sin tid et team... Jeg er .NET programmør og har et team, som jeg selv leder, som jeg brugte til et flere måneders projekt der nu er leveret, og er interesseret i at bruge det til andre opgaver...

Mvh

David Bachmann

(45) 36969596

SKYPE: DAVIDBACH

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)