Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med SHOPPINNET og BRICKSITE ???

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld:

Bruger faktisk begge.

Mth Bricksite er det ok og virker altid. Er nem at bruge.

www.gul.Shoppinnet.com er jeg lige gået i gang med, så den er slet ikke klar til  at gå i luften. 

Sig ikke nej før du ved hvad du siger nej til.

www.gul.shoppinnet.com

www.bricksite.com/no_money

Ser ud som de har lånt lidt inspiration fra Magento design, det minder ihvertfald til forveksling ?  http://magento.activevps.dk/

For at fjerne reklamer skal man betale 99 DKK pr måned = 1188 DKK pr år .  

Det gælder også får Bricksite hvor det hurtigt kan blive dyrt køb i form af ekstra omkostninger til diverse moduler osv.

Hos MagentoHOST kan du få Basic Magento Hosting til kun 800 DKK pr år, med adgang til fuld funktionel Magento Commerce webshop.

 

Screenshots:

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

BRICKSITE synes jeg er et fantastisk produkt!!

Jeg har ikke selv endnu anvendt deres webshop-modul, som man kan købe i tilvalg til sin hjemmeside, men jeg har vel købt omkring 7 - 10 andre tillægsprodukter, og resutatet er en SUPER fed hjemmeside, som bestemt er langt federe end mange af de individuelt designede, som koster 40.000 kr. - min har vel kostet omkring 1000 kr.

Man betaler KUN har de tilvalgsprodukter man vil have, så det er en enganginvestering, der ingen løbende udgifter.

Deres support er rigtig god, synes jeg. Faktisk så god, at da jeg skulle igang med at bygge min portal var de første jeg henvendte mig til Bricksite for at høre om de havde lyst, tid og evener til at lave mit projekt. De havde desværre ikke mulighed.

Jeg har INGEN økonomiske interesserer i Bricksite what so ever, men jeg synes virkelig, de har et godt produkt. Jeg har henvist flere venner og bekendte til BRICKSITE når de skulle have lavet en hjemmeside, og de har alle været imponeret - nok også fordi BRICKSITE stadig er ret ukendt, og de bliver overrasket over, hvor godt et produkt de har i forhold til hvor lidt kendte de endnu er.

 

Tilmeldt 9. Oct 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo et stykke tid siden du har spurgt, men

da der sikkert er andre her på Amino, som har interesse i netop dette emne, vil jeg give mit lille pip med i debatten. Jeg bruger shoppinnet og er fuldt tilfreds! Har valgt den reklamefri model, og har kun godt at sige om brugervenligheden, og har fået hurtig og venlig support, når der har været spørgsmål, jeg har haft brug for at få afklaret.

Jeg kan fint forstå, at diverse webshopudviklere ikke synes, det er en bjælde værd, at deres kunder forsvinder til gratisløsninger, når de nu selv gerne vil tjene penge på at sælge webshops, men dertil kan jeg kun sige: misundelsens brød er nogen gange svært at tygge. Jeg havde dandomain før, og lærte aldrig at bruge deres system, og havde ikke nogen positiv oplevelse af deres support, og i øvrigt heller ikke noget nævneværdigt salg på trods af, at de måske er mere "prof", mine kunder klagede konstant over shoppen, som de ikke kunne hitte ud af, og se så kan det altså snart blive træls at betale for sådan en gang hø. Har kun haft positive tilbagemeldinger fra mine kunder efter jeg gik over til shoppinnet og mere salg også, for den er så meget nemmere for kunderne at finde rundt i.

 

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Lolaty:
Jeg kan fint forstå, at diverse webshopudviklere ikke synes, det er en bjælde værd, at deres kunder forsvinder til gratisløsninger, når de nu selv gerne vil tjene penge på at sælge webshops, men dertil kan jeg kun sige: misundelsens brød er nogen gange svært at tygge.

Nu er der jo også "open source" løsninger der også er gratis og som webshop kan væsentlig mere. Fx. Magento.

Udfordringen er bare at der stadig er nogen der skal lave et professionelt design og sætte løsninger mere eller mindre op. Hvis man skal have en webshop og leve af det, nytter det heller ikke at klikke sig frem en ny webshop på et par minutter. 

Succes kommer oftest i form af sved Smile

Vi leverer fx. webshops på Magento. Systemet er gratis så det vi modtager betaling for er design og opsætning (samt hosting og betalingsgateway).

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)