Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med SHOPPINNET og BRICKSITE ???

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Disse 2 gratis webshop løsninger har jeg fundet.

Hvilke erfaringer har I, kære Amino'er med dem?

Kan I bedømme supporten?

Findes der måske andre gratis muligheder?

Tak for hjælpen!

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får som regel hvad du betaler for, så hvis du er en seriøs e-købmand og vil have at din målgruppe skal tage dig seriøst, så har du selvfølgelig en ordentlig webshop.

 

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 7. Feb 08
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vidste godt, det bliver et uopulært indlæg.

Men håber alligevel, der findes nogen, som kan svare på det. Tak. 

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Udmærket support hos os ;-)

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger faktisk begge.

Mth Bricksite er det ok og virker altid. Er nem at bruge.

www.gul.Shoppinnet.com er jeg lige gået i gang med, så den er slet ikke klar til  at gå i luften. 

Der er lidt start fejl. Men fejlne bliver rettet og der bliver arbejdet 24 timer i døgnet. Hurtig svar på mail og god support selvom jeg pt. kun har den gratis udgave. Når siden er klar så skifter jeg fordi jeg mener det er pengene hver.

Hilsen

Keld

---------------------------------------------------------

Sig ikke nej før du ved hvad du siger nej til.

www.gul.shoppinnet.com

www.bricksite.com/no_money

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld:

Bruger faktisk begge.

Mth Bricksite er det ok og virker altid. Er nem at bruge.

www.gul.Shoppinnet.com er jeg lige gået i gang med, så den er slet ikke klar til  at gå i luften. 

Der er lidt start fejl. Men fejlne bliver rettet og der bliver arbejdet 24 timer i døgnet. Hurtig svar på mail og god support selvom jeg pt. kun har den gratis udgave. Når siden er klar så skifter jeg fordi jeg mener det er pengene hver.

Undskyld, men siger www.gul.shoppinnet.com ikke også det hele? Der er et KÆMPE banner for Shoppingnet selv i toppen som tager stort set al opmærksomheden? Nu sælger jeg webshops ja, men jeg er også forbruger og som privatperson ville jeg aldrig handle i shop der i den grad fremstår så uprofessionel. Husk på at det forventes at jeg skal give mine dankort oplysninger til shoppen, så det er vigtigt at få opbygget en tillid med den potentielle kunde. Og det ryger altså noget når de er et kæmpe banner i toppen for noget helt andet (hun også at Shoppinnet reelt kan bruge denne plads til andre reklamer for at få finansieret sin forretning.

Som det er blevet sagt før, så får du hvad du betaler for!

 

Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Facts er at der faktisk er mange gratis butikker i systemet med en pæn omsætning på trods af en reklame. Reklamen i toppen skifter indimellem til noget andet, det er ikke hemmeligt.

Der er ingen tvivl om at det koster nogle få kunder, men det er altså kun få.
Det ses tydeligt af statistikkerne.

Tilgengæld koster det kun 99 kr. pr. md. at fjerne reklamen ;-)

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan på det varmeste anbefale shoppinnet. Det er nemt at gå til og de er hurtige med opdateringer m.m.

Det er en gratis shop og flere kan genere en god omsætning på trods af reklamerne. Som det er sagt kan de jo ret billigt fjernes.

Mange webshopudbydere vil synes det er noget pjat og uproff, men alt til sin tid og pris. Nogle mennesker må starte i det små. Det bør man have respekt for!

Iøvrigt er ikke alle "dyre" løsninger problemfri og med perfekt support.......

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Enterpricer:

Mange webshopudbydere vil synes det er noget pjat og uproff, men alt til sin tid og pris. Nogle mennesker må starte i det små. Det bør man have respekt for!

Iøvrigt er ikke alle "dyre" løsninger problemfri og med perfekt support.......

Nu er shoppens pris typisk kun en lille del af det at køre shop på nettet. Der er også udgifter til varelager, markedsføring, emballage, bogholder/revisor.. hov.. fik jeg sagt markedsføring Wink

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg sagde så er shoppen langt fra færdig. Reklamen forsvinder når man går over til betaling og der er mulighed for dankort + master og 10-15 andre. Der var en som spurgte til disse to hjemmesider og det var det jeg svarede på.

 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)