Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af webshop med kæmpe potentiale.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

 

Jeg har sat min virksomhed til salg efter endt barsel og pga. sygdom. Virksomheden består af webshop og retten til import og distribution af to mærker, samt varelager af forskellige kendte mærker børnesko. Der ligger allerede nye ordre til agenturerne.

 

Webshoppen har kørt siden 2007, og kom ud med et lille overskud sidste år selvom den lå brak grundet barsel. Webshoppen og mærkerne har et kæmpe potentiale for de personer, der kan lægge noget tid i det. Webshoppen ligger utroligt godt på den organiske søgning på Google på nøgleord som børnesko, skindfutter, samt på de mærker der forhandles i butikken. Webshoppen kan drives fra hvorsomhelst og varelageret kan uden problemer flyttes.

 

Forventet salgspris excl. varelager kr. 45.000. Varelageret udgør pt. 30.000 kr.

Butikken som helhed er meget mere værd, men jeg er interesseret i et hurtigt salg. Her har I mulighed for at komme igang fra dag ét uden at skulle igennem kostbar og besværlig søgemaskineoptimering. Webshoppen vil også være interessant for den person, der ønsker at føje børnetøj og andre børnerelaterede produkter til sortimentet.

 

Der er ikke indkøbt til forår 2010 på andet end agenturerne.

 

Jeg ser meget frem til at høre fra jer.

 

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal sætte den til salg under virksomhedsbørsen her på amino. Du er velkommen til at sende info til info@milledille.dk

 

Vh. Louise

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Send gerne info til admin@plantedebat.dk

 

Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du må meget gerne sende mere info til janne@bitsch-lavridsen.dk

Hilsen

Janne

Fra kbh Ø
Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)